فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای

همه ما به حفاظت از حریم شخصی، و امنیت محیطی که در آن هستیم بسیار اهمیت می دهیم. امروزه مدل های متنوعی از محصولات امنیتی مانند: سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. یکی از این محصولات امنیتی بسیار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزنی استبر روی دیوار نصب می شود.
حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ویلا ها، باغ ها و... می باشد. این حفاظ به دلیل شباهتش به شاخ گوزن به این نام نامیده شده است. حفاظ شاخ گوزنی از جمله زیباترین طرح های نرده ای است،
که علاوه بر اینکه نفوذ آن به داخل محیط خانه بسیار کم است، باعث زیباتر نشان دادن نمای بیرون خانه و فضای شهری می شود. جنس این حفاظ ها از یک نوع فلز بسیار مقاوم است، این حصارها از میل گردهایی نوک تیز تشکیل شده است، که هر کدام به یک سمت می باشد، و از ورود افراد و حیوانات جلوگیری می کند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران برای اینکه شکل بنای خانه شبیه زندان ها نشود، با طراحی حفاظ رو دیواری، به اشکال مختلف توانسته اند سازه های مقاوم و مستحکمی را طراحی کنند. حفاظ شاخ گوزنی با رنگ های متفاوت و طرح های گوناگون و همچنین با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود.
نرده های حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ آمیزی را دارند،
این رنگ ها که توسط رنگ های کوره ای زده می شوند، به گونه ای است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغییر رنگ نمی شود. رنگ آمیزی این حفاظ ها متناسب با سلیقه مشتری است، و معمولا به اینگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزنی انتخابی با رنگ دیوارهای ساختمان باید تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بیشتر رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای و مسی موجود است.

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که به عنوان یک سپر محافظتی برای مکان مورد نظر شما عمل می کند، دارای ماندگاری بالایی است و اجرا و نصب، آسان و سریعی دارد و همچنین بعد از نصب نیاز به مراقبت چندانی ندارد، که این ها از ویژگی های مهم این نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزنی بسته به نیاز مشتری در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحی می شود، به همین دلیل قیمت آن متغیر است. در هنگام تهیه این حفاظ ها باید به تراکم شان هم توجه کرد، زیرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بیشتر باشد،
در نتیجه، کار با کیفیت تر و زیباتری داریم. نوع دیگر این حفاظ ها حفاظ لیلیوم نامیده می شود، که برخی از مشتریان به دلیل شباهت آن به گل لیلیوم و ظاهر زیبا، این حفاظ را سفارش می دهند.



آیا حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ ساختمانی است که سالهاست برای محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی حفاظ یکی از قدیمی ترین ابزاری هایی است که برای محافظت از ساختمان ها به کار می رود. فرقی نمی کند که قصد محافظت و امن کردن یک خانه ویلای یا آپارتمان را داشته باشید یا اینکه بخواهید از یک ساختمان تجاری یا محل کار خود محافظت کنید. در هر حال حفاظ ها یکی از موثرترین ابزار ها برای این کار هستند.

مدل های مختلفی از این ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزایای و معایب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن از حفاظ استفاده کنید و میزان اهمیتی که کارایی آن برای شما دارد، باید یکی از مدل هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را انتخاب کنید.
حفاظ شاخ گوزنی، نیزار، بوته ای، سر نیزه ای و حفاظ لیلیوم از پر استفاده ترین مدل های این محصول هستند که در ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.
مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای از لحاظ حفظ امنیت تقریبا در یک لول قرار دارند و می توانند برای حفاظت از ساختمان شما بسیار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ لیلیوم اوضاع متفاوت است و میزان محافظتی که اعمال می کند بیشتر از سایر مدل ها است.

بررسی حفاظ شاخ گوزنی
از آنجایی که این مدل بسیار به شاخ های گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزنی را روی آن گذاشته اند معمولا برای ساخت این مدل از میله گرد ضخیم شماره 10 استفاده می کنند.
تراکم میله ها نباید خیلی کم و در عین حال نباید خیلی زیاد باشد. بعضی از افراد گمان می کنند که با افزایش تعداد شاخ ها یا همان میله ها می توانند بهتر جلوی ورود سارقین را بگیرند. این در حالی است که افزایش بیش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزنی باعث می شود که سارق فضای مناسب برای قرار دادن پوتین خود را پیدا و به سادگی وارد حریم شخصی شما شود.
قیمت این مدل نیز تا حد زیادی به تراکم میله ها، رنگ و متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.
همانطور که اشاره شد امنیتی که این مدل تامین می کند در حد متوسط است و تقریبا با مدل های نیزار، بوته ای و سر نیزه ای برابری می کند.

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

از حفاظ پنجره فرفورژه چه میدانید؟

از حفاظ پنجره فرفورژه چه میدانید؟


همانطور که میدانید، آسان ترین راهی که میتوان توسط آن امنیت خانه و ساختمان خود را حفظ کنید استفاده از حفاظ پنجره و درب است. در این بین اما در سال های اخیر تعداد انواع این نوع حفاظ ها بسیار بیشتر از گذشته شده است. شاید در گذشته تنها از حفاظ های چوبی و یا آهنی استفاده می شد اما امروزه حفاظ پنجره فرفورژه نیز به لیست حفاظ هایی که در حفظ امنیت ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند اضافه شده است. اگر شما هم با حفاظ پنجره فرفورژه و انواع آن آشنایی ندارید در این بخش با ما همراه شوید.

 

حفاظ پنجره فرفورژه چیست؟

حفاظ پنجره فرفورژه چیست؟
زمانی که صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به میان می آید بدون شک شما هم یاد فلزاتی می افتد که شباهت بسیاری به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدی هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته می شود اما عموما رنگ آن سیاه است و میتوان گفت که صنعتی که فرفورژه را تولید می کند در واقع یک تلفیق از هنر و صنعت است. شما میتوانید در انواع حفاظ های فرفورژه زیبایی و همچنین ظرافت را ببینید که با تولید محصولات صنعتی ایجاد شده اند. این نوع حفاظ ها معمولا پس از اینکه به طور کامل مورد بررسی های امنیتی قرار می گیرند به این بازار عرضه می شوند. تولید فرفورژه به عنوان حفاظ های پنجره چندین سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر این بود که این نوع حفاظ ها امنیت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه رو به افزایش است میتوان گفت که امنیت نیز در ساختمان ها افزایش یافته است.
محصولاتی که به عنوان حفاظ پنجره فرفورژه به فروش می رسند معمولا به دو صورت تولید می شوند که شامل نوع صنعتی که تولید کارخانه است و نوع صنفی خواهند شد. نوع صنفی معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها تولید می شود. میتوان گفت که اما تولیدات صنفی در این زمینه بسیار بیشتر است و خریداران نیز معمولا تولیدات صنفی را به صنعتی ترجیح می دهند. دلیل این امر این است که تولیدات صنفی معمولا دارای امنیت بیشتری هستند و چون به صورت دستی جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ویژه اگر از فردی مطمئن در این زمینه خرید خود را انجام دهید خواهید دید که کیفیت نوع صنفی و نوع صنفعتی حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقایسه نیست.

انوع حفاظ پنجره فرفورژه

چرا حفاظ پنجره فرفورژه؟
حال سوالی که پیش می آید این است که وقتی شما میتوانید از انواع حفاظ های پنجره آهنی استفاده کنید چرا باید حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب کنید. این محصولات در سال های اخیر به جای نرده های استیل و سنگ های قلیانی جایگزین شده اند، همچنین استفاده از آن ها در نرده پنجره به جای نرده های فلزی نیز افزایش یافته است. اما دلیل این امر چیست؟
محصولات فرفورژه نسبت به سایر محصولات قیمت مناسب تری دارند. البته این قیمت مناسب تر باعث نمی شود که شما در کیفیت این نوع از محصولات دچار تردید شوید بلکه آنچه باید بدانید این است که قیمت این نوع نرده ها در مقایسه با قیمت انواع آهنی بهتر است. در سال های اخیر با توجه به رشدی که در زمینه تکنولوژی های مربوط به جوشکاری ایجاد شده است، استفاده از این نوع حفاظ ها نیز با امنیت بیشتری همراه است.

کیفیت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

شاید اصلی ترین عاملی که باعث می شود فرفورژه طرفداران بسیاری داشته باشد این است که این نوع محصولات معمولا دارا کیفیت های بسیار خوبی هستند. نخستین بخشی که یک خریدار به آن دقت خواهد کرد نیز همین کیفیت است. در واقع اگر نیاز مشتری توسط این نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجیح بر استفاده از نرده پنجره آهنی و یا استیل باشد. البته افزایش استفاده از حفاظ پنجره  فرفورژه در سال های اخیر نشان دهنده این است که این محصولات شانس بسیاری را برای انتخاب داشته اند و کیفیت آن ها نیز تایید شده بوده است که توانسته اند تا اینجا پیشروی کنند و جای خود را در میان محصولات مختلف باز کنند.

 

مزایای حفاظ پنجره فرفورژه

کیفیت حفاظ پنجره فرفورژه شاید در جد نرده های آهنی نباشد اما ما به شما تضمین می دهیم که استفاده از این نوع محصولات هم میتواند به اندازه محصولات آهنی برای شما کاربردی باشد. آنچه باید بدان دقت کنید این است که این نوع نرده ها هم کم از نرده های آهنی ندارند. البته شاید تنوع محصولات آهنی به مراتب بیشتر باشد. همانطور که در بخش های گذشته به آن پرداختیم انواع مختلفی از نرده های آهنی وجود دارد که شما میتوانید از آن ها برای حفظ امنیت خانه خود استفاده کنید. در این بین حفاظ پنجره فرفورژه نیز برای شما همین کار را خواهد کرد و شما میتوانید تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

طراحی های حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

نکته ای که در این بخش می خواهیم به شما بگوییم این است که عده بسیاری معمولا به جای اینکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده های آهنی هستند. میتوان گفت که برخی از این افراد اینطور بیان می کنند که نرده فرفورژه دارای تنوع بیشتری نسبت به نرده های معمولی است. آنچه شما باید بدانید این است که این نوع نرده ها معمولا دارای انواع مختلفی هستند و نمی توان گفت که نرده های فرفورژه تنها به یک شکل ساخته می شوند. این نوع نرده ها نیز دارای اشکال و انواع مختلفی هستند که شما میتوانید بنا به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.
اغلب افرادی که میخواهند از نرده برای زیبایی ساختمان خود استفاده کنند اینطور می گویند که این کار باعث می شود که نمای ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شاید در روزهای گذشته این نوع حفاظ ها تنها به یک شکل تولید میشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدی زیاد است که شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را به راحتی خریداری کنید و زیبایی نمای ساختمان خود را نیز حفظ کنید. هرچند استفاده از این نوع حفاظ پنجره فرفورژه میتواند زیبایی نما را بسیار بیشتر از آهن ایجاد کند اما هنوز هم عده ای تصور می کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

با حفاظ نرده پنجره  زیبایی و امنیت را برای خانه خود به ارمغان بیاورید!


بدون شک شما هم میدانید که یکی از راههایی که میتوانید توسط آن از خانه خود محافظت کنید این است که برای پنجره خود نرده نصب کنید. در واقع حفاظ نرده پنجره ، اگر به درستی و با ظرافت انتخاب شود، علاوه بر اینکه امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد به نمای ساختمان شما زیبایی خاصی را نیز خواهد داد.
همه ساختمان ها دارای یک یا چندین پنجره هستند که در واقع زیبایی ساختمان شما را تامین خواهند کرد. این پنجره ها علاوه بر زیبایی، باید امنیت را نیز برای شما ایجاد کنند. این نرده ها یکی از بخش هایی است که از ورود غیرمجاز افراد از پنجره به داخل ساختمان جلوگیری خواهد کرد. همچنین اینطور گفته می شود که در ساختمان هایی که بلند هستند و همچنین برج ها، حفاظ نرده پنجره  برای حفاظت و ایمنی بیشتر به کار میروند تا از حوادث غیرمترقبه جلوگیری کنند. حفاظ نرده پنجره  اما انواع مختلفی دارد اما پرفروش ترین و محبوب ترین آن حفاظ نرده پنجره  استیل است.

 

حفاظ نرده پنجره  مدرن

حفاظ نرده پنجره  استیل چیست؟
حفاظ هایی که به عناوین مختلف برای ایجاد امنیت در پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل انواع مختلفی هستند که از جمله آنها میتوان به حفاظ نرده پنجره  استیل اشاره کرد. این نوع نرده ها معمولا مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع فشار دارند و همچنین تمیز کردن آن ها نیز بسیار آسان است. زمانی که شما میخواهید از حفاظ نرده پنجره  استیل استفاده کنید باید بدانید که نرده شما در مقابل باد، باران و همچنین آلودگی های دیگر در امان خواهد بود و خراب نمی شود. شست و شوی این نوع نرده ها بسیار آسان است.
همه پنجره هایی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، حتی شیشه های دوجداره ممکن است که در مقابله با آسیب از خود ضعف نشان دهند و شکسته شوند. در اینجاست که نقش این نرده ها به خوبی دیده خواهد شد. امنیت همانطور که میدانید یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید در ساخت ساختمان به آن دقت کنید. شاید اولین چیزی که افراد برای خرید و یا استفاده های دیگر به آن دقت میکنند همین امنیت باشد. استفاده از حفاظ نرده پنجره  استیل در واقع به شما کمک می کند تا بتوانید امنیت را برای ساختمان خود ایجاد کنید.


حفاظ نرده پنجره  استیل از چه چیز ساخته می شود؟


همانطور که از نام این نو نرده ها میتوانید دریابید، این نرده ها از جنس استیل های 201 و 304 هستند. اگر شما میخواهید از این نوع نرده های برای داخل ساختمان استفاده کنید میتوانید از حفاظ نرده پنجره  استیل 201 استفاده کنید چرا که در آن ها از آلیاژ و نیکل کمتری استفاده شده است. در این نوع استیل ها، آسیب پذیری هم بیشتر خواهد بود و البته قیمت آن ها نیز مقرون به صرفه است.
اما اگر شما قصد دارید که حفاظ نرده پنجره  استیل را برای خارج از خانه نصب کنید بهترین راه این است که از نرده های 304 استفاده کنید. این نرده ها با آلیاژ بیشتر و همچنین نیکل 18 درصد ساخته شده اند و همین هم باعث می شود تا در محیط های بیرونی و در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی و انواع رطوبت آسیب نبینند.

 


 
حفاظ نرده پنجره  دوجداره


استفاده از این نوع نرده ها در واقع به ساختمان شما زیبایی نیز خواهد بخشید و شما میتوانید تا سالیان سال بدون نگرانی از خراب شدن از آنها استفاده کنید.


ویژگی حفاظ نرده پنجره  استیل


·        این نوع نرده ها زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان خواهند آورد.
·        
این نوع نرده ها دوام بسیار بالایی دارند.
·        
این نرده ها نیازی به نگهداری و تعمیر نخواهد داشت.
·        
شست و شو و تمیز کردن آنها آسان است.
·        
این نوع نرده ها ضد زنگ هستند.
·        
این نوع نرده ها امنیت بالایی را برای ساختمان شما ایجاد خواهند کرد.
·        
این نوع نرده ها از شیشه های شما در برابر انواع ضربه محافظت خواهند کرد.
·        
حفاظ نرده پنجره  استیل مقاوم است و استحکام بالایی دارد.
·        
براق و ضد خش است.
·        
در برابر حرارت، نور خورشید و دیگر عوامل فرسایشی مقاوم هستند.
·        
دچار تغییر رنگ نخواهند شد.
·        
نیازی نیست که آن ها را رنگ بزنید.
·        
به مرور زمان کهنه نمی شوند.
·        
در محیط های اسیدی و همچنین قلیایی مقاوم خواهند بود.
·        
قیمت بسیار مناسبی دارند.
·        
ضد میکروب هستند و خاصیت آنتی باکتریال دارند.

 


انواع مختلف حفاظ نرده پنجره  متحرک


حفاظ پنجره  استیل اما انواع مختلفی دارد که در این بخش شما را با مهم ترین آن ها آشنا خواهیم کرد. یکی از انواع حفاظ نرده پنجره  استیل، نرده های افقی است که اغلب از آن در ساختمان ها استفاده می شود. برای ساخت این نوع نرده ها از استیل هایی با طول بیشتر از یک متر و ضخامت 25 میلیمتر استفاده می شود. اگر طول پنجره اما بیشتر باشد ممکن است که طول این نوع نرده ها به سه متر و ضخامت آن ها به 38 میلی متر بالاتر هم برسد. در این حال باید یک فاصله دقیق هم بین استیل ها وجود داشته باشد که معمولا بین 12 تا 14 سانتی متر است و مانع از عبور افرادی خواهد شد که جثه های کوچک تر دارند.
 
حفاظ نرده پنجره  استیل

 


 حفاظ نرده پنجره  از داخل


توجه داشته باشید که نرده های افقی در واقع برای محافظت از افراد نصب می شوند و هرگز یک مانع جدی برای ورود سارقان نخواهند بود چرا که این نوع نرده ها با استفاده از پیچ و مهره و همچنین یراق آلات به هم متصل خواهند شد و افرادی که به عنوان سارق به صورت غیرمجاز وارد این قسمت ها می شوند به راحتی میتوانند این اتصالات را جدا کنند. انواع دیگری از این نوع حفاظ نرده پنجره  استیل وجود دارند که از جمله آنها می توان به نرده پروفیلی، عمودی، نرده های هلالی و ..... اشاره کرد. دقت داشته باشید که هر یک از انواع این نرده ها برای انواع خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورتی که شما با یک متخصص در این زمینه مشورت نکنید ممکن است که نوع اشتباهی را برای ساختمان خود انتخاب کنید. بهترین کار این است که نصب این نوع نرده ها را به یک متخصص در این زمینه بسپارید و از امنیت و زیبایی این نرده ها لذت ببرید.