فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

چگونه موثرترین هدیه تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

چگونه موثرترین هدیه تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که نام و یا لوگو شرکت شما بر روی آنها قرار گرفته می گیرد، که یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی و تبلیغات است. امروزه هنوز هم هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش های ماندگاری برند در ذهن مشتریان و همچنین مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغ کسب و کار به شمار می آید.

 سه نکته کلیدی برای انتخاب بهتر نوع هدیه تبلیغاتی به صورت زیر می باشد:

·برای گیرنده آن مفید و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و یا محصول کسب و کار شما مرتبط باشد.
·باید کسب و کار شما را به خوبی نمایش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبلیغات کسب و کار و برند شما، یک هدیه تبلیغاتی باید برای گیرنده آن قابل استفاده و به نوعی تبلیغات خلاقانه باشد، به این معنی که گیرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نماید. نمایشگاه ها رایج ترین مکان هایی هستند که شرکت ها هدایای تبلیغاتی خود را ارائه می دهند.اینکه هدیه شما یک خودکار ارزان یا یک هدیه گران باشد تقریبا ریسک یکسانی دارند.
استفاده بلند مدت: تحقیقات نشان می دهد وقتی که یک هدیه تبلیغاتی مفید باشد شخص گیرنده به طور متوسط بین1 تا 3 سال آن را نگه میدارد و برند شما در ذهن مشتری ماندگار تر می شود و بدین ترتیب شانس زیادی برای انتقال نام تجاری شما به سایرین فراهم می گردد.
دیگران، گیرنده هدیه تبلیغاتی شما را در حالیکه از آن استفاده می کند می بینند و یک توصیه مثبت برای کسب و کار شما صورت می گیرد.
استفاده کوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت یک هدیه تبلیغاتی الزاما به معنی استفاده مفید از آن محصول نیست، گاهی اوقات پیشنهاد یک نوشیدنی یا اسنک با آرم شما در نمایشگاه می تواند احساس مثبت زیادی را برای کسانی که خسته، تشنه یا گرسنه هستند ایجاد می کنند. با توجه به نوع استراتژی شما می توانید از هر دو روش محصول تبلیغاتی کوتاه مدت و یک هدیه گرانتر برای بردن به خانه استفاده کنید.
اغلب شرکت ها هدایای مختلفی را به مشتریان بلند مدت، مشتریان وفادار و یا کسانی که هنوز می خواهند خرید کنند در نظر می گیرند.
هدایای تبلیغاتی فقط در نمایشگاه ها استفاده نمی شوند، خرده فروشان از آن برای ایجاد انگیزه خرید یا به عنوان هدیه برای زمانی که خرید انجام شده است استفاده می کنند.
کسب و کارهای خدماتی مثل سالن و رستوران ها می توانند هدایای تبلیغای را پیشنهاد بدهند که علاوه بر مفید بودن برای گیرنده با ایجاد یادآوری مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزایش دهند.
یکی از معیارهای موفقیت محصول تبلیغاتی این است که با برند شما مرتبط باشد، این معیار کمک میکنه تا گیرنده هدیه شما متوجه نوع فعالیت شرکت شما شود. این کمک می کند که گیرندگان هدایا با فعالیت شرکت شما ارتباط بیشتری برقرار کنند. به عنوان مثال: خودکار ها یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب است ولی اگر شرکت شما ارتباطی با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبی برای محصول تبلیغاتی نمی باشد.
اینجا تعدادی مثال از ایده های هدایای تبلیغاتی مرتبط مطرح شده که کمک می کند شما هدیه مناسبتری نسبت به هدایای رایج مثل نوت پد، مگنت یا خودکار را انتخاب کنید.

کرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روی آن، اگر شما یک متخصص پوست هستید.

کیت کمک های اولیه با برند شما ،اگر کار شما مرتبط با کلینیک یا بیمارستان باشد.

خودنویس تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی   و  روان نویس تبلیغاتی و کاغذ یادداشت بازیافت شده، اگر فعالیت شرکت شما در حوزه محیط زیست می باشد.

کیت کمک های جانبی جاده ای برای شرکت های ماشین یا بیمه اتومبیل فعالیت دارند.

لیوان تبلیغاتی  و ظرف نوشیدنی تبلیغاتی یا پیش بند برای یک رستوران یا شرکت تولید کننده مواد غذایی.

وسایل الکتریکی برای شرکت فعال در حوزه دیجیتال مثل فلش مموری یا نگهدارنده موبایل.

برس های تبلیغاتی، شانه ها یا بطری های اسپریترز هدیه ای عالی برای سالن دارها می باشد.

تیشرت تبلیغاتی پوشاک و لوازم ضروری جزو محصولات محبوب برای تبلیغات و همچنین باعث استفاده آنها توسط مشتریان می شود در حالیکه برند شما بر روی آنها قرار دارد.

به طور کلی محصول تبلیغاتی شما باید هدایای تبلیغاتی خاص و معرف خوبی برای شرکت شما باشد. نیاز نیست حتما بلند مدت استفاده شود گاهی یک خوراکی یا آب آشامیدنی با برند شما میتواند کار یک هدف کوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولی برای مشتری طراحی شده است باید به خوبی کار کند، تحقیقات نشان می دهد هدیه تبلیغاتی می تواند نظر مشتریان را در مورد شرکت شما بهبود ببخشند. اما یک هدیه معیوب و یا بی کیفیت باعث ارائه تصویر نامناسبی از کسب و کار شما می شود حتی اگر رایگان باشد.

تحقیقات نشان می دهد میانگین نگهداری هدایای تبلیغاتی توسط گیرنده آنها بین یک سال یا بیشتر و  در اکثر مواقع بین 3 تا 4 سال است.

بهتر است که با مقداری سرمایه گذاری یک هدیه با کیفیت تری را برای گیرندگان در نظر بگیرید تا شرکت شما را با تصویر بهتر و طولانی مدت تری بخاطر بسپارند

برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

نکاتی که هنگام خرید پنل پیامکی باید به آنها توجه کنید چیست؟

نکاتی که هنگام خرید پنل پیامکی باید به آنها توجه کنید چیست؟

9a9x_b8.jpg

امروزه تبلیغات یکی از مهمترین و موثرترین روش های ارتقا برند و شغل است. تبلیغات روش گوناگونی دارد.

در این مقاله می خواهیم روشی را بررسی کنیم که شما به راحتی می توانید کسب و کار خود را رونق دهید.

خرید پنل پیامکی یکی از روش هایی است که می تواند بازدهی خوبی داشته باشد و در عین حال بسیار کم هزینه است.

برای خرید پنل پیامکی شما باید اطلاعات اولیه ای داشته باشید، در این مقاله به بررسی مواردی می پردازیم که در هنگام خرید پنل پیامکی باید به آن توجه کرد.

در زیر نکاتی که به شما برای خرید پنل پیامکی  خوب کمک می کند را باهم مرور می کنیم.

ظاهر ساده در تهیه پنل ارسال اس ام اس بسیار مهم است

یکی از نکاتی که برای خرید پنل پیامکی باید به آن توجه کرد داشتن محیط کاربری ساده است.

این به این معنی نیست که پنل ها باید امکانات کمی داشته باشند، با وجود امکانات کامل نیز یک پنل پیامک میتواند ظاهر و کاربری ساده  داشته باشد.

تجربه کاربری یا به اصطلاح user experience  از مهم ترین مسائلی هست که باید در نظر گرفته شود.

همه باید بتوانند به راحتی با پنل ارسال پیامک خود کار کنند.

در نتیجه در هنگام خرید پنل پیامکی توجه به این که این پنل چگونه کار می کند بسیار مهم است.

انتخاب پنل اس ام اس با توجه به نیاز شرکت و اشخاص

شرکت هایی که خدماتی مثل ارسال پیامک را ارائه می دهند، باید گزینه های زیادی برای مشتریان خود فراهم کنند.

در این صورت مشتریان قدرت انتخاب بیشتری دارند،این امر باعث میشود مشتری درهنگام خرید پنل پیامکی احساس رضایت بیشتری داشته باشد.

اگر مشتری قصد دارد تعداد پیامک کمتری ارسال کند، مسلما لزومی ندارد که به خرید پنل پیامکی با امکانات زیاد و هزینه بالاتری اقدام کند.

پشتیبانی 24 ساعته از تمامی اپراتورهای مخابراتی

اگر پنل پیامکی که خریداری می کنید نتواند از همه اپراتورهای مخابراتی موجود پشتیبانی کند ممکن است شما تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست بدهید.

با توجه به بازار رقابتی و امکانات مختلف اپراتورها در دسترس بودن تمام اپرتورها به صورت یک جا به عنوان یک مزیت مهم به شمار میرود.

بنابراین خرید پنل پیامکی که با همه  اپراتورهای مخابراتی در تماس  باشد بسیار مهم است.

پشتیبانی قوی در پاسخگویی به مشکلات کاربران

هر کالا یا خدمتی که خریداری می شود ممکن است بعد از مدتی دچار مشکل شود یا احتیاج به راهنمایی در آن ایجاد شود.

پنل اس ام اس  هم از این مساله مستثنا نیست، به خضوض در زمینه بررسی وضعیت ارسال ها پشتیبانی مهم ترین نقش را ایفا میکند.

برای خرید پنل پیامکی این نکته بسیار ضروری است که تیم پشتیبان آن بتواند تمامی مشکلات را  در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کند.

شرکت های معتبر برای پاسخ دهی به درخواست های مشتریان SLA مشخص دارند.

SLA یا Service Level Agreement به معنی تعهد شرکت در ارائه خدمات  به مشتریان میباشد.

ارتباط با پشتیبانان پنل به صورت شبانه روز در تمام روزهای هفته، یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید پنل پیامکی باید به آن توجه کرد.

خرید پنل پیامکی با قابلیت هدف گیری دقیق مخاطبان

قابلیت تفکیک مخاطبان مختلف از جمله ویژگی هایی است که در هنگام خرید پنل پیامکی  باید به آن توجه کنیم.

به این معنی که شاید شما قصد داشته باشید فقط به شهر خاصی ارسال پیامک داشته باشید.

یا می خواهید فقط به آموزشگاه ها پیامک ارسال کنید. یک پنل پیامکی خوب باید توانایی این تفکیک را داشته باشد.

اگر میخواهید در مورد هدفمند انتخاب کردن مخاطبان بیشتر بدانید کلیک کنید.

بررسی بخش همکاران و نمونه کارها در زمان خرید پنل پیامکی

با بررسی این بخش شما می توانید رزومه ای از شرکتی که قصد خرید پنل پیامکی از آن را دارید داشته باشید.

بررسی رزومه به شما کمک می کند که از توانایی های شرکت مورد نظر باخبر شوید و خرید بهتری را تجربه کنید.

در هنگام خرید پنل پیامکی حتما یک پیش نمایش(ِِDemo) از آن را مشاهده کنید.

این گزینه به این معنی است که شما در زمان خرید پنل پیامکی باید بازدهی آن را بررسی کنید. آیا منوها و جزئیات مورد نظر شما را دارد یا خیر؟

یک پنل پیامک برای شما ممکن است امکانات زیادی در منوهای خود داشته باشد.

در صورتی که نتوانید با آن ها کار کنید، نمی توانید از خرید خود بازخورد خوبی بگیرید.

پس قبل از خرید این پنل حتما پیش نمایش آن را مشاهده کنید و بعد به خرید پنل  اقدام کنید.

مودم GSM بهتر است یا خرید پنل پیامکی؟

زمانی که می خواهید بین خرید سامانه ارسال پیامک و خرید مودم  GSM تصمیم بگیرید باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید:

این نکته را مد نظر خود قرار دهید که، مودم قطعه ای سخت افزاری هست که بدون نرم افزار مربوط به خود کار نمی کند.

شما برای راه اندازی آن باید سیم کارت  خریداری نموده و داخل مودم قرار دهید، فقط به این شکل می توانید متنی که مورد نظر شماست را ارسال کنید.

با خرید پنل پیامکی، یک پنل سیار با سرعت و کاربرد بالا در خدمت شماست که می توانید از هر جایی که هستید پیامک خود را ارسال کنید.

اما اگر بخواهید این کار را با مودم انجام دهید علاوه بر اینکه سرعت ارسال بسیار پایین است، شما در هر جایی این امکان را ندارید که متن خود را ارسال کنید.

با استفاده از سامانه ارسال پیامک شما میتوانید به راحتی از بانک شماره موبایل برای ارسال های هدفمند خود استفاده کنید.

در متن بالا درباره استفاده راحت و آسان صحبت کردیم، ارسال پیامک با استفاده از مودم های سخت افزاری بسیاردشوار  است.

این موارد نکاتی است که باید در هنگام خرید پنل اس ام اس به آن دقت کنید.

خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما»

خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما»

خدمات نظافت منزل موارد متعددی را شامل می‌شود؛ از نظافت منزل و وسایل آن گرفته تا نظافت راه‌پله و شستشوی نما. پیش‌تر پیدا کردن بهترین‌های نظافت منزل چالشی وقت‌گیر محسوب می‌شد، اما با کمک بازار آنلاین «خدمت از ما» دیگر اینگونه نیست. علاوه بر دریافت خدمات بهترین متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما»، شما می‌توانید هزینه این خدمات را نیز از چند متخصص به رایگان استعلام کنید. در این مطلب قصد داریم تعدادی از محبوب‌ترین خدمات دسته نظافت منزل یعنی قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما» را بررسی کنیم.

 

7kd4_a8.jpg

 

مبل شویی «خدمت از ما»

مبل‌ها بخش مهمی از منزل ما و دکوراسیون آن را تشکیل می‌دهند. به علت استفاده زیاد، امکان کثیف شدن آنها بسیار زیاد است. درصورتی‌که آلودگی روی مبل به‌گونه‌ای باشد که با دستگاه‌های خشکشویی پاک نشود، به‌ویژه زمانی که رنگ مبل روشن است، شما به خدمات مبل شویی «خدمت از ما» نیاز خواهید داشت. مبل شویی خدمت از ما به معنی شستشوی مبلمان با آب است. برخی از مشخصات مبل شویی «خدمت از ما» عبارت‌اند از:

  • داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع مبل
  • کنترل درجه حرارت فوم شستشو و غلظت آن
  • استفاده از شوینده‌های مناسب برای شستشوی مبلمان
  • نظافت محل پس از اتمام کار مبل شویی «خدمت از ما»

با استفاده از خدمات مبل شویی «خدمت از ما»، کار شستشوی مبلمان شما با بهترین موارد و به‌صورت اصولی انجام خواهد شد تا علاوه بر ضدعفونی، آسیبی به آن نیز نرسد. همچنین، از آنجا که «خدمت از ما» شهرهای مختلف کشور را پوشش می‌دهد، شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات مبل شویی در منزل کرج، مبل شویی در منزل تهران، مبل شویی در منزل شیراز، مبل شویی در منزل تهران، مبل شویی در منزل اصفهان و... استفاده کنید. مبل شویی «خدمت از ما» برای شستشوی انواع مبلمان چرم، پارچه‌ای، فوم و حتی سرویس‌های نهارخوری مناسب است.

 

 

قالیشویی

علاوه بر مبل شویی «خدمت از ما»، قالیشویی یکی دیگر از خدماتیست محبوب برای نظافت اساسی منزل است. استفاده از خدمات قالیشویی برای اکثر افراد که آپارتمان‌نشین هستند، یک گزینه بسیار مناسب است. همچنین، گاهی به دلیل ارزشمند بودن یک فرش حتما باید کار شستن آن را به یک قالیشویی خوش‌نام سپرد. خدمات قالیشویی به طور کلی شامل شستشو، غبارروبی و لکه‌گیری می‌شود. در ادامه روش‌های قالیشویی را معرفی می‌کنیم:

1. قالیشویی سنتی

این روش قالیشویی همان روند آویزان کردن فرش، زدن آن برای غبارروبی، پهن کردن فرش روی زمین، خیس کردن آن، پاشیدن مواد شوینده، شستن با فرچه و نهایتا پهن کردن برای خشک شدن است. بعضی شرکت‌ها از این روش برای قالیشویی استفاده کرده و فقط در مرحله نهایی از دیگ خشک‌کن استفاده می‌کنند.

2. قالیشویی نیمه اتوماتیک

در این روش قالیشویی از نیروی انسانی در کنار وسایل اتوماتیک کمک گرفته می‌شود. افراد به کمک ابزار برقی مانند فرچه و شلاق زن جهت آب‌گیری فرش، قالیشویی را انجام می‌دهد. در واقع یک نیروی انسانی در کنار وسایل برقی کار قالیشویی کرج و یا شهرهای دیگر را انجام می‌دهد.

3. قالیشویی اتوماتیک

در قالیشویی اتوماتیک که به قالیشویی مکانیزه هم معروف است، تمام مراحل شستشوی فرش توسط ماشین انجام شده، و نیروی انسانی تنها در قسمت جابه‌جایی فعالیت می‌کند. در قالیشویی اتوماتیک که به دو روش صفحه‌ای و دیسکی انجام می‌شود، فرش شسته شده و سپس در خشک‌کن خشک می‌شود.

 

 

نظافت راه‌پله

علاوه بر مبل شویی «خدمت از ما» و قالیشویی که به فضای داخلی منزل مربوط می‌شوند، فضای خارجی خانه را نیز نباید فراموش کرد. اولین جایی که به محض ورود به ساختمان دیده می‌شود، مشاعات و راه پله‎هاست. همچنین، از آنجا ‌که راه‌پله همواره محل رفت‌وآمد هست، نظافت راه‌پله اهمیت بالایی دارد. نظافت راه‌پله در آپارتمان‌های مسکونی و ادارات شامل خدمات زیر می‌شود:

  • نظافت پله‌ها، راهروها و پاگردها
  • پاک کردن قرنیزها و نرده‌ها
  • نظافت دیواره‌های راه‌پله
  • پاک کردن شیشه‌ها از داخل
  • شستشوی درب و کابین آسانسور
  • شستن درب ورودی و محوطه ورودی ساختمان

اگر ساکن تهران هستید، هزینه نظافت راه‌پله مرکز تهران، نظافت راه‌پله غرب تهران، نظافت راه‌پله شرق تهران و مناطق دیگر بسیار مناسب است. نظافت راه‌پله در مشهد و سایر شهرهای تحت پوشش نیز به همین صورت است. قیمت نظافت راه‌پله با توجه ساعت کار، تعداد طبقات و همچنین تعداد طبقات پارکینگ مشخص می‌شود.

«خدمت از ما» خدمات نظافت راه‌پله و مشاعات برای ساختمان‌های اداری، مسکونی و... توسط نظافتچی‌های مورداعتماد ارائه می‌دهد. با مطالعه نظرات مشتریان قبلی در نظافت راه‌پله نیز دیگر نیازی به جستجو برای یافتن نیروهای کاری و وظیفه‌شناس نیست. درخواست خود را ثبت کنید، پیشنهاد قیمت بگیرید و از میان برترین شرکت‌ها متعهدترین نیروی نظافت راه‌پله را انتخاب کنید.

 

سمپاشی منازل

سمپاشی منازل در چک‌لیست کارهای مربوط به نظافت منزل معمولا در صدر قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید، سمپاشی منازل برای ریشه کنی ساس، سوسک و سایر حشرات موذی انجام می‌شود. نکته مهم در روش سمپاشی منازل، انجام آن به گونه‌ایست که برای ساکنان منزل کوچکترین ضرری نداشته باشد. به همین دلیل، رعایت اصول سمپاشی منازل در انجام اینکار بسیار مهم است.

اگر به موقع برای سمپاشی منازل دست به کار نشوید، ممکن است این حشرات مشکلاتی در سلامت ساکنان ایجاد کنند. برای مثال، سوسک‌ها به دلیل اینکه می‌توانند در مکان‌های از جمله مانند حمام، انبارها و محل‌های پخت و پز حضور ساکن شوند (با توجه به اینکه با مکان‌های آلوده‌ای مانند فاضلاب در تماس هستند) به سادگی می‌توانند منتقل‌کننده بیماری به ساکنان یک خانه باشند. قیمت سمپاشی منازل در اصفهان و سایر شهرها به متراژ محل، نوع افت و نوع سمی به کار برده شده است بستگی دارد.

 

سخن پایانی

این روزها با شیوع ویروس کرونا دغدغه نظافت منزل و سفارشاتی مانند قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما» نسبت به گذشته چند برابر شده است. شما می‌توانید در بازار آنلاین «خدمت از ما» متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید قیمت خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی، نظرات مشتریان قبلی آنها را بررسی کنید، تا بتوانید بهترین فرد را برای نظافت منزل‌تان انتخاب کنید.

 

منبع: https://q.utoronto.ca/eportfolios/3330/Home_cleaning_services_with