فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل

    پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل


    پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل دسته: علوم
    اجتماعی

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 262 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 49

    پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل شامل 49 اسلاید زیبا که با
    جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای
    دانشجویان علوم اجتماعی و تاریخ کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت زندگینامه گئورگ
    زیمل

    پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل شامل 49 اسلاید زیبا که با
    جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد .
    همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و
    در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت
    گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، تاریخ و
    سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن
    این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در
    انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما
    قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت
    تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    زندگینامه

    گئورگ زیمل (Georg Simmel) در سال 1858 در خانواده ای بازرگان و
    یهودی در برلین به دنیا آمد. به هنگام مرگ پدر، یکی از دوستان
    خانوادگی آنان به نام “یولیوس فریدلندر (Julius Friedländer)” که
    ناشر موسیقی بود او را به فرزندی پذیرفت و دارایی ای برای او باقی
    گذاشت که زیمل را از نظر اقتصادی مستقل ساخت. زیمل پس از دریافت
    دیپلم در دانشگاه “فریدریش ویلهلم” برلین به تحصیل دررشته تاریخ،
    روان شناسی مردمی و فلسفه و در کنار آن تاریخ هنر و زبان
    ایتالیایی باستان پرداخت. زیمل در سال 1881 فارغ التحصیل شد و در
    سال 1885 به درجه استادی رسید و به عنوان مدرس خصوصی در همان
    دانشگاه مشغول به کار شد. وی در سال 1914  یک کرسی آموزشی در
    رشته فلسفه در دانشگاه “کایزر ویلهلم استراسبورگ” دریافت کرد.
    زیمل در سال 1911 یک دکترای افتخاری در رشته علوم سیاسی از
    دانشگاه آلبرت لودویگ فرایبورگ دریافت کرد. این مدرک به خاطر تلاش
    های شایسته او در جهت گسترش دانش اقتصاد ملی و به رسمیت شناختن
    کارایی او به عنوان یکی از بنیانگذاران جامعه شناسی به وی اعطا
    شد. بدین ترتیب زیمل به موازت “لئوپولد فون ویزه (Leopold von
    Wiese)” از بنیانگذاران جامعه شناسی ساختاری به شمار می رود. زیمل
    با مقاله ای با نام “شهرهای بزرگ و زندگی معنوی” که در سال 1903
    منتشر شد به عنوان بنیانگذار جامعه شناسی شهری نیز به شمار رفت.
    این مقاله در آلمان مورد اقبال چندانی قرار نگرفت اما تاثیری
    غیرمستقیم بر جامعه شناسی ایالات متحده داشت. زیمل در کنار جامعه
    شناسی شهری، عناصر فراوانی از جامعه شناسی آتی نقش ها را از پیش
    تعریف کرد بی آنکه آشکارا از مفهوم نقش های اجتماعی استفاده کند.
    مبحث نزاع از جامعه شناسی (1908) او اهمیتی قابل ملاحظه در جامعه
    شناسی آتی نزاع  (لوییس کوزر و… ) داشت. زیمل سال های آخر
    عمر خود را در استراسبورگ سپری کرد و همیشه از اینکه فضای فکری
    این شهر همتراز برلین نبود، تأسف می خورد. زیمل تا سال مرگش در
    1918 در محیط دانشگاهی آلمان، چهره ای حاشیه ای باقی ماند. او
    هرگز از یک کارنامه دانشگاهی معمول برخوردار نشد.وی در اثر سرطان
    کبد در 60 سالگی از دنیا رفت.

    و …

    فهرست مطالب

    مقدمه
    زندگینامه
    ازدواج
    تاثیرپذیری فکری زیمل
    بنیانگذار جامعه شناسی ساختاری
    نظریه جامعه شناسی شهری زیمل
    نظریه فلسفه پول
    نظریه شناخت زیمل
    آثار و تالیفات
    مرگ
    پایان

    عنوان : زندگینامه گئورگ
    زیمل

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 264 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 49

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل
    ,
    پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل
    ,
    دانلود پاورپوینت زندگینامه گئورگ زیمل
    ,
    پاورپوینت رایگان زندگینامه گئورگ زیمل
    ,
    پاورپوینت نظریه جامعه شناسی شهری زیمل
    ,
    پاورپوینت نظریه فلسفه پول زیمل
    ,
    پاورپوینت زندگی نامه گئورگ زیمل
    ,
    پاورپوینت بیوگرافی گئورگ زیمل
    ,
    دانلود زندگینامه گئورگ زیمل
    ,
    زندگینامه گئورگ زیمل
    ,
    تحقیق زندگینامه گئورگ زیمل
    ,
    پروژه زندگینامه گئورگ زیم

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت استاندارد هتل

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت استاندارد هتل

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

دانلود طرح جابربن حیان درباره گوش انسان و ساختمان آن

مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود طرح جابربن حیان درباره گوش انسان و ساختمان آن

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش

مرکز دانلود فایل نگارا | پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش

    پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش


    پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش
    دسته:
    صنایع و معادن

    بازدید: 5 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 102 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 67

    هدف از این پروپوزال ارزیابی و اولویت بندی مقتضیات وجودی سازمان
    جهت استقرار مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی گروه شناورهای
    اثرسطحی می باشد

    قیمت فایل فقط 25,000 تومان

    خرید

    دانلود
    پروپوزال
    پایان نامه برای کارشناسی
    ارشد
    رشته مهندسی
    صنایع
    گرایش مدیریت سیستم
    و بهره وری

    ارزیابی و اولویت بندی مقتضیات وجودی سازمان
    جهت
    استقرار مدیریت
    دانش

    سازمان صنایع دریایی- گروه شناورهای
    اثرسطحی

    چکیده

    ارزیابی مقتضیات جهت استقرار مدیریت
    دانش
    ، اولین گام در استقرار مدیریت
    دانش
    است که کلیه سازمان ها ملزم به انجام آن در این
    مسیر هستند، زیرا اگر مقتضیات، زیرساخت ها و پیش نیازهای مناسب و
    لازم برای استفاده از چنین فرآیندی فراهم نباشد حاصلی به جزء
    اتلاف منابع انسانی، وقت و منابع مالی نخواهد داشت. در این تحقیق
    به بررسی مقتضیات وجودی سازمان جهت استقرار مدیریت دانش
    در سازمان صنایع دریایی
    – گروه شناورهای اثرسطحی پرداخته
    شده است.

          این تحقیق از نوع توصیفی
    اکتشافی می باشد. در مرحله اول با توجه به مطالعات پیشین انجام
    شده، مقتضیات مدیریت دانش شناسایی و بومی سازی شدند. در مرحله
    دوم، وضعیت مقتضیات وجودی سازمان در قالب پنج معیار، 21زیر معیار
    و 48 گزاره  از طریق پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. داده
    های حاصل از پرسش نامه این مرحله، از طریق نرم افزار SPSS16 مورد
    تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. د ر مرحله سوم، زیر معیارها بر
    اساس میزان اهمیت و کاربرد آن ها در مراحل مختلف چرخه دانش، با
    استفاده از روش ویکور که از روش های تصمیم گیری چند معیاره است،
    اولویت بندی گردیدند. 

         در بررسی وضعیت
    مقتضیات وجودی مدیریت دانش
    ، سازمان در سه معیار ظرفیت
    چارچوب سازمان، ظرفیت مدیریت دانش و ظرفیت فناوری، وضعیت مناسبی
    داشت و در دو معیار  ظرفیت افراد و فرهنگ سازمان و ظرفیت
    مدیریت تغییر در وضعیت مناسبی قرار نداشت. در اولویت بندی
    زیرمعیارها، حمایت و تعهد مدیریت، مشارکت کارکنان و آموزش به
    ترتیب بیشترین اهمیت را به خود اختصاص
    دادند.

    نتایج حاصل از این پژوهش می تواند مورد استفاده
    سازمان های صنعتی و نظامی، خصوصاٌ سازمان صنایع دریایی-گروه
    شناورهای اثر سطحی جهت پیاده سازی مدیریت دانش،
    قرار گیرد. 

    واژگان
    کلیدی:

    مدیریت دانش

    ارزیابی مقتضیات

    اولویت بندی

    گروه شناورهای اثرسطحی

    مقدمه

         در عصر امروز، دانش موجود
    درسازمان ها ازمهمترین دارایی های آنها محسوب می شود و 
    توانسته است خود را به عنوان یکی از اثربخش ترین وچالش
    برانگیزترین موضوعات مدیریتی معرفی نماید. مدیریت
    دانش
    شیوه جدیدی برای تفکر در مورد سازمان و تسهیم منابع
    فکری و خلاقانه سازمان است و به تلاش هایی اشاره دارد که به صورت
    سیستماتیک برای یافتن، ساماندهی و قابل دسترس نمودن سرمایه های
    فکری سازمان و تقویت فرهنگ یادگیری مستمر و تسهیم دانش در سازمان
    صورت می گیرد(ال دفت، 1377). 

    مقتضیات مدیریت دانش می تواند به عنوان عواملی
    تعریف شود که اگر به طور مناسبی لحاظ گردند منجر به اطمینان یافتن
    سازمان به دستیابی به یک مزیت رقابتی و موفقیت اجرای یک رویکرد
    گردند(محمدی، 1387) (روکارت، 1979).

         داونپورت و پرابست 
    با انجام مطالعه موردی و بررسی شرکت های بزرگی مانند آمازون دات
    کام، لیستی از عوامل کلیدی موفقیت را برای پیاده سازی
    مدیریت دانش
    ارائه کرده اند که عبارتند از: رهبری،
    اندازه گیری عملکرد، خط مشی سازمانی، کسب و اشتراک دانش، ساختار
    سیستم های اطلاعاتی، الگوبرداری و آموزش(داونپورت و پرابست،
    2002). 

         انصاری و نوروز نژاد
    (2013) در راستای اولویت بندی شاخص های مدیریت دانش، در تحقیقی که
    در سازمان اوراق بهادار انجام دادند، با استفاده از
    روشTOPSISتاپسیس، 26زیر معیار را بر اساس شش معیار اصلی خلق
    دانش،اکتساب دانش، یادگیری سازمانی،به اشتراک گذاشتن دانش، بهره
    برداری از دانش و ذخیره سازی دانش  مورد بررسی قرار دادند.
    این معیارهای اصلی دربرگیرنده شاخص ها و  اهداف سازمان هستند
    که در راستای آن ها، مدیریت دانش پیاده سازی می
    شود. در این تحقیق زیر معیارهایی مانند کار تیمی، تداوم یادگیری و
    استفاده از افرادی که برای دانش سازمانی ارزش قائل هستند،
    بالاترین اولویت را به دست آوردند و  راه حل های قدیمی
    بازیابی اطلاعات،اجرای ایده های جدید و آشنایی کارکنان با
    اینترنت، کمترین اولویت را به دست آوردند(انصاری و نوروزنژاد،
    2013، 433-426). 

         محقر و همکاران(1391) در
    تحقیق خود در شرکت مکو یازده عامل را به عنوان عوامل
    موفقیت مدیریت دانش
    شناسایی و سپس به رتبه بندی این
    عوامل بر اساس روش گسترش عملکرد کیفیت فازی پرداخته اند. مدیریت
    منابع انسانی،حمایت و رهبری مدیریت و زیرساخت سازمانی بالاترین
    اولویت ها را به دست آورده اند(محقر و همکاران،
    1391).

         سعیدی  و
    همکاران(2012) عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت
    دانش
    را در قالب 33 زیر معیار، بر اساس چهار شاخص
    اصلی  جنبه استراتژیک، جنبه سازمانی، جنبه زیرساخت ها، جنبه
    اجتماعی و فرهنگی و جنبه سرمایه اجتماعی در شرکت بهنوش، با
    استفاده از تکنیک تاپسیس فازی رتبه بندی کرده است. در این تحقیق
    چشم انداز استراتژیک، تعهد مدیریت و دسترسی به دانش بالاترین رتبه
    ها را به دست آوردند. هدف اصلی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت
    بهنوش، بهبود اوضاع شرکت، در  پنج شاخص فوق بااستفاده از
    33زیرمعیار  است(سعیدی و همکاران، 2012،
    1341-1335).

         در پژوهش حاضر در ابتدا بر
    اساس مطالعات پیشین، زیر معیارهایی برای سنجش مقتضیات و
    وضعیت زیرساخت های موجود برای پیاده سازی مدیریت دانش

    تعریف می گردد و این زیر معیارها در قالب پنج معیار ظرفیت افراد و
    فرهنگ سازمان، ظرفیت چارچوب سازمان، ظرفیت مدیریت
    دانش
    ، ظرفیت مدیریت تغییر و ظرفیت فناوری قرار می گیرند
    و بر اساس آن ها به بررسی وضعیت مقتضیات مدیریت
    دانش
    پرداخته خواهد شد. در ادامه زیر معیارهای سنجیده
    شده ، بر اساس میزان اهمیت و کاربرد آن ها در چرخه دانش اولویت
    بندی می شوند.

    فهرست

    فهرست مطالب

    چکیده 1

    فصل اول:کلیات
    تحقیق

    1-1- مقدمه.3

    1-2- بیان مسأله .5

    1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
    .5

    1-4- اهداف تحقیق .6

    1-5- سوالات تحقیق.7

    1-6- فرضیه‏های تحقیق8

    1-7- قلمرو تحقیق9

    1-8- محدودیت های تحقیق9

    1-9- اصطلاحات.10

    3-2- جامعه آماری.64

    3-3- حجم نمونه.65

    3-4- مراحل و روش محاسبات تحقیق.
    65

    3-4-1-  روش بررسی وضع موجود مقتضیات
    مدیریت دانش 67

    3-4-2- اولویت بندی  زیرمعیار
    ها.71

    منابع و مآخذ

    فهرست جداول

    جدول3-1-  CVI برای کل و معیار های
    پرسشنامه69

    جدول3-2- آلفای کرونباخ برای کل و معیار های
    پرسشنامه.70

    جدول3-3- طیف قبول و رد
    فرضیات.71

    جدول3-4-  ارزش گذاری شاخصها نسبت به
    هم73

    جدول3-5- متوسط شاخص سازگاری
    تصادفی.75

    جدول3-6- ارزش گذاری زیرمعیارها بر اساس شاخص
    ها نسبت به هم76

    شکل3-1- روند عملیاتی
    تحقیق66

    قیمت فایل فقط 25,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی
    مدیریت دانش
    ,
    پروپوزال مدیریت دانش
    ,
    عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت دانش
    ,
    پروپوزال ارزیابی مقتضیات جهت استقرار مدیریت دانش
    ,
    استقرار مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی
    ,
    پروپوزال زیرساختهای لازم جهت استقرار مدیریت دانش
    ,
    عوامل کلیدی موفقیت برای پیاده سازی مدیریت دانش
    ,
    پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی

مرکز دانلود فایل نگارا | ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی

    ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی


    ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 227 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 140

    هدف از این پایان نامه ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه
    آن با اثربخشی سازمانی در گمرک جمهوری اسلامی ایران جزیره کیش می
    باشد

    قیمت فایل فقط 99,000 تومان

    خرید

    دانلود پایان
    نامه
    کارشناسی
    ارشد 
    رشته مدیریت
    اجرایی
     گرایش مدیریت
    استراتژیک

    ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با
    اثربخشی سازمانی

    (مطالعه موردی: گمرک جمهوری اسلامی ایران- جزیره
    کیش)

      چکیده:

    امروزه سازمانها در یافته اند که هیچ چیز به اندازه
    دانش نمی تواند آن ها را در دنیای رقابتی نگهدارد، لذا بیش از هر
    چیز کارکنان سازمان به عنوان صاحبان دانش و مهمترین سرمایه سازمان
    مورد توجه قرار گرفته اند، مدیریت
    دانش
     به عنوان ابزاری که می تواند دانش موجود را
    گرد اوری کرده و نظم و پویایی بخشیده و در کل سازمان اشاعه دهد
    اهمیت یافته است. لذا در این پژوهش پژوهشگر رابطه
    بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی را در گمرک
    کیش
     بررسی کرده است.

     بدین منظور دو فرضیه اصلی تدوین شده است که
    فرضیه اول به بررسی وضعیت مدیریت دانش در
    گمرک
     پرداخته است و در فرضیه دوم که به چهار زیر
    فرضیه تقسیم می شود به بررسی رابطه بین مدیریت دانش
    با اثربخشی سازمانی
     پرداخته است.  برای انجام
    این پژوهش از پرسشنامه ای که شامل 30 سوال که دارای پایایی با
    آلفای کرونباخ89 /0  برای مدیریت دانش و 88/0 برای اثربخشی
    سازمانی بود استفاده شد. 

    جامعه آماری پژوهش کارکنان گمرک کیش بود که 50
    پرسشنامه در گمرک توزیع و جمع آوری شد. به منظور تجزیه وتحلیل
    داده‌ها در این پژوهش از روشهای آما‌ری توصیفی(محاسبه فراوانی،
    میانگین، انحراف معیار) و آمار استنباطی( آزمون tو ضریب همبستگی
    پیرسون) استفاده شده است. که در نهایت با توجه به نتایج، فرضیات
    پژوهش مورد تایید قرار گرفت. بدین صورت که
    بین فرایندهای مدیریت
    دانش
     و  اثربخشی
    سازمانی
     رابطه معناداری  و مثبت وجود
    دارد. 

    کلید واژه‌ها:

    مدیریت دانش

    اثربخشی

    اثربخشی سازمانی

    مقدمه:

     امروزه در سازمانها، «مدیریت
    دانش
    » موضوعی مهم وحیاتی می باشد
    وبا بکارگیری سیستمهای مدیریت دانش می
    توان مزیت رقابتی بلند مدت را استمرار بخشید. در دسته بندی
    نظریه‌های بعضی از صاحبنظران کسب وکار، دهه 1980، دهه«جنبش
    کیفیت»، دهه 1990، دهه مهندسی مجدد ودهه 2000 هم دهه«مدیریت دانش»
    معرفی شده است. امروزه در همه سازمانها، از مسئله حرکت در جامعه
    دانش محور بحث می شود. با پیدایش تکنولوژی نوین و نفوذ آن به
    جنبه‌های مختلف زندگی انسان، پارادایم هایی جدید مطرح شده و زندگی
    بشر کاملا تحول یافته است. در چنین موقعیتی، سازمانهابرای دستیابی
    به مزیت رقابتی و حفظ خود در محیطی متغیر به استفاده از ابزارهای
    نوین مدیریتی و روشهای جدید روی آورده‌اند. از این رو، مدیریت
    دانش همچون یک نگرش نوین در سازمانها منظور می‌شود.

     اصول مدیریت دانش در علوم مدیریت، موضوعاتی
    مختلف را شامل می‌شود.دلیل ایجاد این نگرش هم انتقال سیستمهای
    اقتصادی صنعت مدار به جامعه‌های مبتنی بر دانش وتوسعه اقتصاد دانش
    محور می‌باشد. در واقع« دانش و سرمایه فکری»، پایه و اساس
    شایستگی‌های اصلی و نیز راهبردی برای عملکرد بهتر می‌باشد. در
    دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، هم توجه به دانش موجود و استفاده
    موثر از آن و هم ایجاد ساختاری برای استفاده از دانش نوین اهمیت
    بسیار دارد. سازمانها باید به همه این امور توجه داشته باشند،
    زیرا مدیریت دانش همچون یک استراتژی
    کاری، همزمان،در کل سازمان عمل می‌کند و ابزار پیشرفت برنامه کلی
    یک سازمان محسوب میشود. این ابزار در سازمان قدرت ایجاد می‌کند تا
    چالش‌های بیرونی را برطرف
    سازد. پیتردراکر عقیده دارد «راز
    موفقیت سازمانها در قرن21 همان مدیریت دانش است». بنابراین، در
    سازمانهای هزاره سوم اجرای «مدیریت
    دانش» 
    ضروری شده و موسسات باید با برنامه‌ریزی برای
    اجرای آن اقدام کنند.

    فهرست مطالب

    چکیده           
                     
                     
                     
                     
                     
                   1 
      

    مقدمه           
                     
                     
                     
                     
                     
                    2 
      

    فصل اول کلیات پژوهش 
      
           
                     
                     
                     
                     
              4

    مقدمه           
                     
                     
                     
                     
                     
                   
    4

    1-1موضوع تحقیق         
                     
                     
                     
                     
                     
      4       

    2-1بیان مسله تحقیق       
                     
                     
                     
                     
                     
      4

    3-1سوالات تحقیق         
                     
                     
                     
                     
                     
                 6

    4-1 ضرورت و اهمیت موضوع تحقیق     
                     
                     
                     
                     
    6

    5-1 اهداف پژوهش         
                     
                     
                     
                     
                     
     7

    6-1 فرضیات پژوهش         
                     
                     
                     
                     
                   
     8

    1-7 متغییرهای تحقیق       
                     
                     
                     
                     
                     
     8

    1-8  قلمرو تحقیق       
                     
                     
                     
                     
                     
         9

    1-9 مدل تحقیق         
                     
                     
                     
                     
                     
          9

    1-10 تعریف کلید واژه       
                     
                     
                     
                     
                   
     10        

    فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه
    تحقیق  
         
                     
                     
                     
                 
     12 

    مقدمه           
                     
                     
                     
                     
                     
                   
    13

    1-2 مبانی نظری و  پیشینه  پژوهش 
                     
                     
                     
                     
            13

    1-1-2 زمینه های شکل گیری مدیریت دانش   
                     
                     
                     
                13

    2-1-2  تعریف دانش       
                     
                     
                     
                     
                     
     15

    3-1-2 دانش کانونی و ضمنی       
                     
                     
                     
                     
             16

    4-1-2 به کارگیری دانش       
                     
                     
                     
                     
                 
    18

    5-1-2 سلسله مراتب دانش       
                     
                     
                     
                     
                18

    6-1-2 مدیریت دانش از دیدگاه های مختلف   
                     
                     
                     
                19

    7-1-2 تعاریف بر پایه فرایندهای مدیریت دانش 
                     
                     
                     
              20

    8-1-2 تعاریف استراتژیک یا مدیریت محور   
                     
                     
                     
               
     21

    9-1-2 تعاریف فناوری محور       
                     
                     
                     
                     
             21

    10-1-2 تعریف بر اساس دانش سازمانی و جمعی 
                     
                     
                     
            21

    11-1-2 ارائه یک چهارچوب مفهومی برای مدیریت
    دانش               
                     
                     
      22

    معرفی چهارچوب مفهومی مدیریت دانش   
                     
                     
                     
                   
     23

    12-1-2 تعاریف فرایندهای اصلی مدیریت دانش 
                     
                     
                     
              25

    13-1-2 عناصر بنیادی عملی مدیریت دانش   
                     
                     
                     
                 
    28

    اهداف دانش           
                     
                     
                     
                     
                     
            28

    14-1-2 چرا مدیریت دانش       
                     
                     
                     
                     
               29

    15-1-2 عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش 
                     
                     
                     
               
     30

    16-1-2 تجزیه و تحلیل شکست پروژه مدیریت
    دانش               
                     
                     
           31

    2-2 اثربخشی سازمانی       
                     
                     
                     
                     
                     
    31

    1-2-2 اثربخشی سازمان       
                     
                     
                     
                     
                 
     32

    2-2-2 محاسبه اثربخشی       
                     
                     
                     
                     
                 
     33

    3-2-2 عوامل موثر بر اثربخشی     
                     
                     
                     
                     
             35

    3-2 تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی   
                     
                     
                     
                   
    36

    فصل سوم : روش تحقیق     
      
           
                     
                     
                     
                     
           40

    مقدمه           
                     
                     
                     
                     
                     
                   
    41

    1-3 روش تحقیق         
                     
                     
                     
                     
                     
        42

    2-3 قلمرو تحقیق         
                     
                     
                     
                     
                     
       42

    3-3 قلمرو موضوعی تحقیق       
                     
                     
                     
                     
               42

    4-3 قلمرو زمانی         
                     
                     
                     
                     
                     
          42

    5-3 قلمرو مکانی         
                     
                     
                     
                     
                     
        42

    6-3 جامعه آماری مورد مطالعه     
                     
                     
                     
                     
             42

    7-3 نوع پژوهش         
                     
                     
                     
                     
                     
        43

    8-3 ابزار جمع آوری داده های پژوهش   
                     
                     
                     
                     
     43

    9-3 تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش   
                     
                     
                     
                     
    45

    1-9-3 اعتبار و روایی       
                     
                     
                     
                     
                     
    45

    2-9- 3 قابلیت اعتماد یا پایایی     
                     
                     
                     
                     
             45

    10-3 روش اجرا         
                     
                     
                     
                     
                     
        45

    11-3 روش تحلیل داده ها       
                     
                     
                     
                     
                46

    محدودیتهای تحقیق         
                     
                     
                     
                     
                     
     47

    فصل چهارم: یافته های پژوهش   
          
       
                     
                     
                     
                     
     48

    1-4 ویژگیهای نمونه مورد مطالعه     
                     
                     
                     
                     
          50

    2-4 بخش دوم: بررسی و تحلیل داده های حاصل از
    پرسشنامه               
                     
                   
    53

    آزمون خی دو         
                     
                     
                     
                     
                     
            56

    بررسی فرایندهای مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی 
                     
                     
                     
         60

    بررسی فرضیات تحقیق       
                     
                     
                     
                     
                   
     64

    فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری 
      
           
                     
                     
                     
                     
     71

    5-1 خلاصه یافته ها       
                     
                     
                     
                     
                     
      72

    5-2 بحث و نتیجه گیری       
                     
                     
                     
                     
                 
     75

    5-3 پیشنهادهای پژوهشگر بر اساس یافته های
    پژوهش               
                     
                     
          76

    5-4 پیشنهاد برای پژوهش های آینده   
                     
                     
                     
                     
        78

    فهرست منابع و ماخذ       
                     
                     
                     
                     
                     
     79

    فهرست جداول

    جدول 1-2 کانون های هشت گانه اثربخشی   
                     
                     
                     
                 
    34

    جدول 1-3 طیف لیکرت       
                     
                     
                     
                     
                 
     44

    جدول 2-3سوالات مربوط به متغییرها در پرسشنامه 
                     
                     
                     
           44

    جدول 1-4 جنسیت افراد  نمونه مورد 
    بررسی               
                     
                     
                   
     50

    جدول 2-4 تحصیلات افراد  نمونه مورد 
    بررسی               
                     
                     
                 
    51

    جدول 3-4میانگین سنی افراد در شغل و سازمان خود 
                     
                     
                     
        52

    جدول 4-4 بررسی فراوانی هر گزینه و نتایج آزمون خی
    دو               
                     
                     
     54

    جدول5-4 وضعیت ارزیابی مولفه های مدیریت دانش و
    اثربخشی سازمانی             
                     
       60

    جدول 6-4 بررسی فرضیه ها       
                     
                     
                     
                     
              64

    جدول 7-4 بررسی فرضیه ها       
                     
                     
                     
                     
              68

    جدول 8-4 بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت
    دانش و اثربخشی سازمانی           
                     
       69

    جدول 1-5 مقادیر میانگین متغییرهای مدیریت دانش 
                     
                     
                     
          73

    جدول 2-5  مقادیر میانگین متغییر اثربخشی
    سازمانی               
                     
                     
              73

    جدول 3-5 بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت دانش و
    اثربخشی سازمانی

    فهرست نمودار

    نمودار 1-2 سه انقلاب وتغییر اساسی دانش   
                     
                     
                     
                 
     14

    نمودار 2-2 سلسله مراتب دانش     
                     
                     
                     
                     
            19

    نمودار 3-2 دیدگاه انسان گرای مدیریت دانش در مقابل
    دیدگاه فناوری گرا           
                     
         20

    نمودار 4-2 چهارچوب پرابست     
                     
                     
                     
                     
             23

    نمودار 5-2 چهارچوب مفهومی مدیریت دانش   
                     
                     
                     
               24

    قیمت فایل فقط 99,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
    ,
    پایان نامه مدیریت دانش
    ,
    پایان نامه اثربخشی سازمانی
    ,
    بررسی وضعیت مدیریت دانش در گمرک
    ,
    استقرار مدیریت دانش در گمرک کیش
    ,
    پیاده سازی مدیریت دانش در گمرک کیش
    ,
    پایان نامه رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
    ,

    بررسی وضعیت اثربخشی سازمانی در گمرک
    ,
    رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی را در گمرک کیش

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید