فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

نکات کلیدی برای خرید تلویزیون هوشمند که باید بدانید


نکات کلیدی برای خرید تلویزیون هوشمند که باید بدانید

خانواده ها به طور تقریبی در هنگام خرید تلویزیون با ویژگی های متنوع و اسامی مختلف روبرو می شوند که انتخاب مدل مناسب برای سخت گیری و ایجاد سردرگمی در انتخاب مدل مناسب مناسب است.

 

به گزارش سرویس بازار ایسنا ، در این متن مورد آزمایش قرار گرفته است که انواع مدل های مختلف تلویزیون شما در بازار وجود دارد ، زیرا بر اساس شاخص های مختلفی وجود دارد و لازم است نکات مورد نیاز در مورد آن را که برای خرید بهتر است بیان کنید.

تلویزیون 32 اینچ ال جی مدل 32LJ520u

 

فناوری صفحه

 

فناوری های مختلف برای صفحه نمایش در بازار وجود دارد و برخی از شرکت ها نیز از اسامی مختصر استفاده می کنند که خرید آنها سخت است. اولین نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که دیگر در بازار هیچ تلویزیونی با تکنولوژی LCD وجود ندارد که هنوز از لامپ فلورسنت برای نوردهی استفاده نمی شود و تمام تلویزیون های LCD کنونی دارای LED لامپ هستند و به آن LED تلویزیون LCD و یا به LED ساخته شده است. ایجادگویند. در واقعیت تلویزیون های LED همان LCD قدیمی اما با تکنولوژی پیشرفته وجود دارد؛ اگر قرار نیست بین LCD و LED یکی را انتخاب کنید چون مدل قدیمی LCD دیگر در بازار موجود نیست و همه نوع LED وجود دارد. در کنار LED ها دو مدل اصلی دیگر نیز در بازار موجود است OLED و QLED که مدل اول چند سالی است که وجود دارد و به پیشرفت خوبی رسیده اما QLED تا حدی جدید است و هنوز هم به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است. به طور کلی اکثر مدل های بازار از نوع LED وجود دارد و دو مدل دیگر گزینه های محدود را دارند و فقط در چند سایه وجود دارند. اگر علاقه مند باشید با یک بودجه محدود کنید و سایز مشخص شود یک تلویزیون قطعاً LED بهترین گزینه است و از کیفیت کیفیت صفحه نمایش مشکلی نخواهید داشت ؛ اما اگر از نظر بودجه مشکلی خرید یکی دیگر از دو مدل دیگر پیشنهاد نمی کند اما در حال حاضر QLED کمی از OLED بهتر است اما این برتری کامل و همه جانبه نیست و تا حدی ترفند تبلیغاتی نیز وجود دارد و مدل های بسیار محدود در بازار با این فناوری وجود دارند.

 

تلویزیون هایسنس مدل 43B7101

 

 کیفیت صفحه

 

کیفیت صفحه نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب تلویزیون است و ممکن است اسامی مختلف شما را گیج کرده باشد. به طور کلی اگر بخواهید به کیفیت اصلی موجود در بازار اشاره کنید در حال حاضر دو کیفیت FULL HD و 4K بیشترین گستردگی را در بازار دارند. کیفیت UHD متفاوت است که با 4K مشخص می شود اما باید آن را نیز با یکسان فرض کرد. کیفیت HD نیز هنوز در برخی از تلویزیون های کوچک (24 و 32 اینچ) بکار نمی رود. البته نام دیگر آن نیز در بازار وجود دارد مانند SUHD که مخصوص تلویزیون های سامسونگ است و برابر با کیفیت 4k است. اگر قصد خرید تلویزیون اینترنتی دارید یعنی 32 اینچ و پایین تر است که شما فقط گزینه تلویزیون های HD است که در این سایز کیفیت خوب دارند و مشکلی نخواهید داشت. در سایزهای بزرگتر دیگر کیفیت HD وجود ندارد و باید بین فول اچ دی و 4 K یکی را انتخاب کنید که اختلاف قیمت بین این دو مدل به برند و سایز بسیار زیاد یا کم باشد. به طور کلی کیفیت بهتر بهتر است اما اگر شما در صورتی که این فیلم را نشان می دهد اگر کیفیت فیلم پخش می شود برابر یا بیشتر از کیفیت تلویزیون باشد ، اگر کیفیت 4K مناسب باشد زیرا دلیل آن این است که در داخل کشور پیدا کردن فیلم و سایر مواد نمایشی است با این کیفیت بسیار سخت هست که عملاً کارایی لازم است خود را ندارد. به طور کلی اگر بودجه شما محدود باشد و اختلاف بین قیمت بین دو کیفیت گفته شود ، کیفیت فول اچ کافی است و نیازی به هزینه اضافی ندارد. برای تلویزیون بزرگتر از 48 اینچ پیشنهاد می کند برای جلوگیری از مشاهده پیکسل های تلویزیون سراغ کیفیت 4k بروید.

تلویزیون 43 اینچ سونی مدل 43W800G

 

 

 

تصویر سه بعدی

 

یکی دیگر از گزینه هایی که در هنگام خرید تلویزیون وجود دارد ، سهبعدی بودن تلویزیون است. با توجه به کم بودن فیلم های باکیفیت سه بعدی در بازار و تجربه و با صحبت با خانواده های که تلویزیون سهبعدی به طور کاملاً آزاد فقط در دو ماه اول خرید تلویزیون سه بعدی این امکان را برای خانواده ها و به ویژه ویژگی های جدید آن فراهم می کند و بعد از آن زمان دیگر ممکن است سالی باشد یک بار هم از این توانایی استفاده از نشود ؛ اگر شما دنبال کننده حرفه ای فیلم های سه بعدی شما نیستید و محدودیت بودجه را نیز دارید ، تلویزیون شما را خیلی ضروری و عملی نمی کند. اما اگر مشکل بودجه ندارید که سه بعدی بودن تلویزیون ضروری نیست هر گونه امکان دارد که انتخاب شما را محدود کنید.

 

توانایی هوشمند

 

تلویزیون 65 اینج شیائومی مدل L65M5-5ASP

 

در مورد هوشمند بودن تلویزیون و ویژگی های آن بسیار مورد بحث است که در مقالات دیگر به بررسی آن پرداخت می کنید. به طور کلی هوشمند بودن ، تلویزیون را به چیزی فراتر می برد از یک تلویزیون تبدیل کنید و کارهای مختلفی را با تلویزیون انجام داد ؛ اما این ویژگی علاوه بر قطعاً هزینه های آن را نیز دارد. به طور کلی پیشنهاد ما این است که اگر مجبور باشید اگر خیلی مشکل مالی نداشته باشید و اطلاعات شخصی در اینترنت و فناوری در خانواده شما وجود داشته باشد ، اگر انتخاب کنید که تلویزیون شما را از نوع هوشمند خود انتخاب کنید ، اما اگر این گزینه محدود شود ، کار را برای راحت تر کردن شما و انتخاب شما برای انتخاب تلویزیون مناسب کند.

 

اندازه صفحه‌نمایش

 

یکی از سخت ترین گزینه ها در هنگام خرید تلویزیون انتخاب سایز مناسب است. در مقالات دیگری به تفسیر به این موضوع پرداخته است ؛ اما به طور خلاصه گفته است که برای اتاقهای کوچک یعنی مساحت کمتر از 15 مترمربع سایز 32 اینچ و کوچکترین پیشنهاد پیشنهاد می شود. برای مساحت بین 15 تا سی مترمربع سایز 43 اینچ و کوچکتر پیشنهاد می کند و در صورت بزرگتر بودن سالن باید سایه های بزرگتر خریداری شود.

 

 

 

دوربین مدار بسته مناسب اماکن تجاری و کارخانه


دوربین مدار بسته مناسب اماکن تجاری و کارخانه

 

از زمان های گذشته تا به حال، داشتن امنیت کامل در اماکن تجاری و محیط هایی با فضای گسترده به دغدغه ای بزرگ برای صاحبان این اماکن تبدیل گشته است. از جمله روش هایی که برای تامین امنیت، در زمان عدم حضور تجهیزات الکترونیکی پیشرفته مورد استفاده قرار می گرفت، استخدام کردن افرادی تنومند و یا به کار گیری سلاح سرد و گرم مختلف بود، تا امنیت را برای ما به ارمغان آورد. با پدیدار شدن انقلاب صنعتی در کشور های مختلف، و ماشینی شدن زندگی روزمره مردم جهان ابزار های بسیار متفاوت و کاربردی وارد زندگی ما انسان ها شد. یکی از این تجهیزات که به کمک، صاحبان اماکن تجاری همچون طلا فروشی، صرّافی و بانک ها آمد دوربین مدار بسته امکان تجاری بود که با نصب آسان و راه اندازی سریع خود جایگاه مناسبی در بین خریداران سیستم های نظارتی پیدا کرد.

 

محیط های تجاری

محیط های تجاری، که اغلب دارای اشیا و اجناس گران قیمت در محیط خود هستند، کیفیت بالایی را برای ضبط تصاویر و نظارت دقیق خود طلب می کنند. در گام اول برای خریداری انواع مختلف دوربین مدار بسته اماکن تجاری، مشورت و حضور یک کارشناس برای در نظر گرفتن نوع تکنولوژی دوربین مدار بسته، تعداد دوربین، جهت قرار گیری و محل نصب، مورد نیاز است. پس از مشخص شدن موارد ذکر شده حالا نوبت نوع لنز و کیفیت تصاویر انتقالی به نمایشگر و فضای ذخیره سازی همچون هارد است که توسط نوع نیاز خریدار تعریف می شود. تنها گزینه برای لنز این دوربین ها، چشمی 3.6 میلی متری به بالا می باشد تا امنیت محیط با قدرت بالا تامین گردد. تصویر برداری در شب یکی دگر از پارامتر های مهم است که باید در هنگام خرید دوربین مدار بسته AHD اماکن تجاری به آن توجه داشته باشید. به طور کلی میزان دید در شب مناسب برای بانک ها، طلا فروشی و صرّافی ها 30 متر مربع که در برند های مختلف به صورت سیاه و سفید و رنگی ارائه می شود.

 

کارخانه و فضای هایی با متراژ بزرگ

دوربین مدار بسته هایی که برای فضایی با متراژ بالا خریداری می شوند بالا ترین کیفیت ممکن را چه در لنز و چه در کیفیت تصویر و بدنه دارا می باشند. مکان هایی که برای نصب دوربین مدار بسته IP می باشند کارخانه، فضا های بزرگ و سوله و های انبار های غذایی می باشند، تا در زمان پایان ساعات اداری به کمک نیرو حفاظت و یا نگهبانی مجموعه آمده و در صورت مشاهده حوادث غیر مترقبه همچون آتش سوزی و یا سرقت اموال و اجناس، در سریع ترین زمان ممکن از اتفاقات محیطی با خبر شوند و موارد پیشگیرانه را، برای اتفاقات رخ داده را انجام دهند. سیستم نظارتی که برای این محیط ها اغلب خریداری می شود با نام PTZ یا دوربین مدار بسته گردان شناخته می شود، تا در کنار دوربین های معمولی دام و بولت امنیت مکان های نام برده شده را به میزان قابل توجهی بالا ببرند.

انتخاب نهایی

حالا پس از شناخت انواع سیستم های نظارتی مناسب برای کارخانه، انبار و مجتمع های تجاری کوچک و بزرگ، باید قبل از خرید به مواردی مهم کفه در کارکرد صحیح دوربین مدار بسته اماکن تجاری خریداری شده تاثیر گذار است دقت کنید. انتخاب محل نصب دوربین مدار بسته به نظارت دقیق محیطی کمک شایانی می کند. برای بالا بردن دقت نظارت، باید قبل از نصب تمام زاویه امکان تجاری و انبار ها را شناسایی کنید که این کار اغلب توسط خود خریدار و با حضور کارشناسان صورت می گیرد. نوع تکنولوژی دوربین مدار بسته اماکن تجاری در وضوح و کیفیت تصاویر تاثیر گذار است، بدین شکل که لنز قدرتمند به کار رفته در سیستم نظارتی در صورت یکسان بودن (برای مثال لنز 3.6 میلی متری) در تکنولوژی تحت شبکه و اچ دی سی وی آی از تفاوت و کیفیت فاحشی در خروجی برخوردار می باشند. از دیگر مسائلی که باید به آن توجه داشت، قاب دوربین مدار بسته اماکن تجاری است که در سه نوع بولت، دام و PTZ تولید گشته اند، و پیشنهاد می شود در صورت خریداری دوربین دام و بولت از کیفیت تصویر و لنز بسیار بالا استفاده کرده و یا انتخاب اول خود را بر روی دوربین مدار بسته PTZ که مخصوص اماکن تجاری و محیط هایی با فضای گسترده و بزرگ است قرار دهید.

دوربین مداربسته  مناسب اماکن تجاری و کارخانه

در حال حاضر آمار ها نشان می دهد که در مکان هایی که دوربین مداربسته وجود دارند، نرخ جرایم بسیار پایین تر از مکان هایی است که فاقد این دوربین ها هستند. دوربین  مداربسته کاربرد های فراوانی دارند که یکی از عمده ترین آن ها در اماکن و ساختمان های اداری است. از جمله کاربرد های دوربین مداربسته در این اماکن می توان به کنترل عبور و مرور ارباب رجوع، بالا بردن بازدهی کارمندان، نظارت بر امور انجام شده و … اشاره نمود.

به طور کلی از زمان های گذشته تا کنون داشتن امنیت کامل در اماکن تجاری و محیط هایی با فضای گسترده به دغدغه ای بزرگ برای صاحبان این اماکن تبدیل شده است و مراکز تجاری و فروشگاه ها از مهم ترین مراکزی هستند که نیازی مبرم و همیشگی به نظارت و کنترل توسط دوربین مداربسته دارند.

با فراهم شدن بستر اینترنت و نرم افزار های تصویر خوان، دوربین مداربسته می توانند تصاویر محیط را در هر لحظه به صورت آنلاین نشان دهند و همین دلیل سبب شده تا ضریب امنیت در فضاهای اداری بسیار بیشتر گردد. در ادامه مطلب ” دوربین مدار بسته مناسب اماکن تجاری و کارخانه ” به معرفی انواع دوربین ها و کارکرد آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع دوربین های مدار بسته مناسب اماکن تجاری و کارخانه ها

بهترین نوع دوربین های مدار بسته برای کارخانه ها و مراکز صنعتی، انواعی می باشند که از وضوح تصویری بسیار بالایی برخوردار هستند. دوربین های مدار بسته آنالوگ برای این فضاها نامناسب، دوربین های مدار بسته اچ دی، دوربین مدار بسته ای اچ دی، دوربین مدار بسته فول اچ دی و دوبین مدار بسته تحت شبکه آی پی برای این امر مناسب هستند. از انواع دوربین های مدار بسته مناسب برای این فضاها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

دوربین های مدار بسته لامپی:

دوربین های مدار بسته لامپی یکی از رایج ترین انواع دوربین های مدار بسته هستند که با فراهم کردن امکان جمع آوری اطلاعات به صورت 360 درجه نقشی مهم در کنترل تردد و نظارت بر امور دارند. دوربین های مدار بسته لامپی کاملا شبیه به لامپ های رشته ای هستند که بر روی سر پیچ لامپ نصب شده اند و تفاوت آن ها با لامپ های معمولی به سختی معلوم می گردد. عدم شناسایی و تشخیص این نوع دوربین ها و همچنین زاویه دید آن ها سبب شده است این دوربین ها گزینه مناسبی برای سازمان های حفاظتی و محیط ها و فضاهای جاسوسی باشند.

 

دوربین مدار بسته PTZ:

این نوع از دوربین های مدار بسته که بیشتر با نام دوربین مدار بسته اسپید دام شناخته می شوند، یکی دیگر از انواع دوربین های مدار بسته مناسب اماکن تجاری و فضاهای اداری می باشند. دوربین های مدار بسته اسپید دام عموما برای فضاهای باز مناسب هستند، چرا که می توانند فضای زیادی را تحت پوشش قرار دهند.

برای مثال اگر در یک مرکز تجاری این دوربین را نصب کنید، توانایی پوشش دهی چند برابر یک دوربین معمولی را دارد و در ضمن این دوربین ها قابلیت زوم اپتیکال و دیجیتال را دارند تا بتواند جزئیات چهره و اشیا را بیشتر نمایش دهد، در نتیجه بهتر است برای فضاهای باز دوربین های مدار بسته اسپید دام در اولویت انتخاب قرار گیرند.

 تی وی تی

دوربین مدار بسته AHD:

دوربین های مدار بسته AHD یکی از بهترین دوربین های مدار بسته آنالوگ هستند که برای انتقال تصاویر از تکنولوژی سیستم های تلوزیونی دیجیتال استفاده می کنند. این گروه از دوربین های مدار بسته برخلاف سایر دوربین های مدار بسته آنالوگ، به دلیل استفاده از سیستم کد گذاری قادر به ارسال تصاویر با حجم و رزولوشن بالا می باشند. دوربین های مدار بسته AHD بر اساس رزولوشن تصاویر و شکل ظاهری در گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند و هر یک دارای ویژگی های متفاوتی هستند.

دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP:

دوربین های مدار بسته تحت شبکه دارای سیستم عامل می باشند که می تواند به کامپیوتر و اینترنت متصل شوند و تمام اطلاعات زیر نظر اینترنت و شبکه رد و بدل می شود. وجود اینترنت و کار با آن سبب شده است تا این دوربین ها بتوانند راحت تر تصاویر دیجیتال را دریافت کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های این دوربین ها این است که امنیت در این دوربین ها بسیار بالا می باشد چرا که رمز گذاری شده اند و هر کسی نمی تواند به راحتی به اطلاعات ذخیره شده در آن ها دسترسی پیدا کند.

در ضمن چون این دوربین ها بر پایه اینترنت کار می کنند، در هر فضایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید و اطلاعات دوربین را وارد کنید، می توانید تصاویر را در اختیار داشته باشید. دوربین های مدار بسته تحت شبکه با توجه به امنیت بالایی که دارند، قیمت بیشتری نسبت به دیگر دوربین ها دارند.

ویژگی های دوربین های مدار بسته مناسب برای مراکز تجاری و کارخانه ها

  • برخورداری از قابلیت زوم کردن: داشتن قابلیت بزرگ نمایی فیلم ضبط شده و یا حتی تصاویر لایو زنده.
  • قابلیت serach smart: قابلیتی که امکان جست و جوی صحنه یا اشیایی خاص را برای شما فراهم می کند.
  • قابلیت Stream dual: امکان ضبط دو استریم به شکل مجزا که در این صورت عملکرد شبکه نیز بهبود می یاد.
  • قابلیت Back up Avl: با وجود این قابلیت امکان پخش فیلم بر روی گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر بدون نیاز به نصب نرم افزار وجود دارد.
  • قابلیت PTZ: این قابلیت که با نام اسپید دام شناخته می شود و پیش تر نیز به آن اشاره نمودیم، امکان کنترل سیستم دوربین های گردان را در اختیار ما قرار می دهد.

دوربین مدار بسته در اماکن تجاری

در محیط های تجاری که اغلب اشیا و اجناس گران قیمت وجود دارد، به دوربین هایی با کیفیت بالای ضبط تصاویر و نظارت دقیق بر آمد و شدها نیاز است. در گام نخست خرید دوربین مدار بسته برای این اماکن به مشورت و حضور یک کارشناس در محیط مربوطه، برای در نظر گرفتن نوع تکنولوژی دوربین مدار بسته، تعداد دوربین، جهت قرار گیری و محل نصب نیاز است. پس از مشخص شدن موارد ذکر شده نوبت به نوع لنز و کیفیت تصاویر انتقالی از نمایشگر دوربین و همچنین حجم فضای ذخیره سازی آن می باشد که با توجه به نوع نیاز خریدار تعریف می شود.

بهترین گزینه برای لنز دوربین های مورد استفاده در این اماکن، چشمی 3.6 میلی متری به بالا می باشد تا امنیت محیط را با قدرت بالا تامین نماید. برخورداری از قابلیت تصویر برداری در شب نیز یکی دیگر از پارامترهای مهمی می باشد که باید در هنگام خرید دوربین های مدار بسته به آن توجه نمائید.

نصب دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته در کارخانه ها و فضاهای بزرگ

دوربین های مدار بسته ای که برای فضاهایی با متراژ های بالا خریداری می شوند، باید بالاترین کیفیت ممکن را در لنز،کیفیت و در بدنه داشته باشند. در کارخانه ها، فضاهای بزرگ، سوله و انبار های غذایی باید دوربین های مدار بسته نصب شوند تا در پایان ساعات اداری به کمک نیروهای حفاظتی و نگهبانی مجموعه آمده و در صورت بروز حوادثی همچون آتش سوزی و یا سرقت اموال و اجناس در سریع ترین حالت ممکن از اتفاقات محیطی با خبر شوند و از بروز این مشکلات جلوگیری کنند و یا در صورت رخ دادن این مشکلات به خوبی آن ها را مهار کنند.

هایک ویژن

نتیجه گیری نهایی

در نهایت با شناخت بهترین سیستم های نظارتی برای کارخانه ها، انبار و اماکن تجاری بزرگ و کوچک، باید قبل از خرید به مواردی که در کارکرد صحیح دوربین های مدار بسته خریداری شده تاثیر گذار است، نهایت دقت به عمل آید و در ضمن باید قبل از نصب، تمامی زوایای اماکن تجاری و انبارها شناسایی شود. همچنین استفاده از دوربین هایی با بروز ترین تکنولوژی ها که تصاویر با کیفیت بالایی را برای شما فراهم کنند و توجه به نوع قاب دوربین مدار بسته که در سه نوع بولت، دام و پی تی زد تولید می شوند، از مواردی است که باید به آن ها توجه ویژه داشت.

در ضمن در صورت خریداری دوربین بولت و دام باید از لنز های بسیار با کیفیت استفاده نمود تا نیازهای امنیتی و حفاظتی هر فضا به خوبی برطرف گردد. دوربین های مدار بسته در حال حاضر کمک شایانی به صاحبان اماکن تجاری همچون طلا فروشی ها، صرافی ها، بانک ها، فروشگاه ها و دیگر فضاها می نمایند و از بروز بسیاری از مشکلات مانند دزدی ها، سرقت ها و دیگر امور مجرمانه ممانعت به عمل می آورند. این ادوات همچنین در صورت بروز چنین اتفاقاتی کمک می کنند تا هر چه سریع تر مجرمان دستگیر و تحویل قانون گردند.

به همین دلیل در حال حاضر وجود این دوربین ها در همه ی مراکز تجاری و کارخانه ها از ملزومات مهم و اولیه به شمار می روند. در ضمن حتما برای خریداری و نصب این دوربین ها در مراکز بزرگ باید از افراد متخصص کمک گرفته شود تا این ادوات بهترین بازدهی را برای خریدار داشته باشند. اگر مطالعه مطلب دوربین مدار بسته مناسب اماکن تجاری و کارخانه برای شما مفید بود، برای مطالعه دیگر مطالب مشابه به وب سایت ما مراجعه فرمائید.

 

درج آگهی ویژه در آگهی کالا


درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالادر گذشته های دور و دورتر از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد میکشیدند.

 

تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت میگیرد.

 

این درست همان کاری است که آگهی کالا ، به خوبی از پس آن بر آمده است. سایت آگهی کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول، خدمات و برند شما، ویترینی چشم گیر برای دیده شدن کار شما است.

 شما میتوانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی کالا، محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود. کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت میگیرد. مزیت درج آگهی در آگهی کالا ،  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را میدهد.

 

درج آگهی رایگان اینترنتی سایتهایی که در اینترنت اقدام به تبلیغ رایگان کالا یا هرگونه خدماتی میکنند بسیار زیاد میباشند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا این سایتها فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و دیده شدن بیشتر خدمات ما میشوند . یکی از مهمترین مزایای درج آگهی رایگان این است که ما با مخاطبان محصول یا خدمات روبرو میشویم .

در اینگونه سایتها ما میتوانیم به راحتی خدمات خود را معرفی کرده و انتظار داشته باشیم تا در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسیم.

 در اینترنت و ثبت درج آگهی رایگان برای معرفی کالا و خدمات در طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد قابل توجه ای همراه بوده است . بطوریکه امروزه از تبلیغات به عنوان یکی از روش های پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.

کاربران محصول یا خدمتی دارند میتوانند با انتشار آگهی بصورت رایگان و تبلیغات در اینترنت به مشتریان جدید دست پیدا کرده و باعث افزایش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهی خود بصورت رایگان در آگهی-کالا نیازمندی میتوان بدون پرداخت هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم .

آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند. آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند . برای نمونه در سایتهای ایرانی میتوان به سایت آگهی-کالا اشاره کرد.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در اینترنت این است که با هزینه کمتر نسبت به دیگر رسانه ها از قبیل رادیو ، تلویزیون یا تبلیغات محیطی که تبلیغات آنها بصورت تبلیغ سنتی میباشد میتوان تبلیغ خود را در دید مخاطبان هدف خود به نمایش بگذاریم .

درج آگهی رایگان در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا بله  درج آگهی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی کالا به نمایش بگذارید. خیالتان راحت. مخاطبان زیادی آگهی شما را میبینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود. باورتان میشود؟ با درج یک آگهی رایگان

درج آگهی ویژه در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی کالا ی خود را در سایت آگهی کالا قرار دهید. در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده میکنید. در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد.

 

همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر میشود.

 

 

تبلیغات اینترنت بر خلاف تبلیغاتی که بصورت سنتی انجام میشود دارای خاطبین هدفمند بیشتری میباشد . تبلیغات باعث میشود با کمترین هزینه کسانی را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزینه ، میزان دسترسی ، بازاریابی ، گستردگی و حتی فروش و تجارت ، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.

در تبلیغات اینترنتی ، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت میگیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده میکنند و یا دنبال کالایی هستند ، میدانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.

یکی از بهترین راه های معرفی و درج آگهی رایگان اینترنتی میباشد با این عمل که زمان زیادی را نخواهد گرفت ولی برای همیشه در گوگل حضور خواهید داشت و جذب مشتری خواهید نمود لازم به ذکر است که اگهی های ویژه نقش بسیار مهمی در بازدید از اگهی شما را ایفا خواهند نمود

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا برای اینکه در کسب و کاری که ایجاد کرده ایم موفق شویم و با موفقیت قدم برداریم نیاز است تا برای مشتری معرفی کنیم برای اینکه مشتری ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه های زیادی وجود دارد از جمله این راه‌ها تبلیغات است زیرا تبلیغات به شیوه‌های مختلفی انجام میگیرد و منظور از تبلیغات این است که محصولات و خودمان را به مشتری معرفی کنیم.

 

چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید. حس تان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟ اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد.

 

چه راحت برای آن هزینه می کند. حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد. پس محصول خوبی است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید. آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام میدهند.

 

با مشاهده تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه ، برجسته ، و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید، خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک ، اعتمادی چشمگیر نصیب آگهی شما میشود. موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی کالا

 

یک تعامل دو طرف با مشتری برقرار کنیم از خدمات و محصولات که داریم مشتری را آگاه کنید و بیشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبلیغات حرفه‌ای‌تر باشد مشتری های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

برای اینکه در این امر موفق شویم نیاز است تا به صورت حرفه‌ای این شغل را ادامه دهیم بنابراین نیاز است تبلیغات اینترنتی انجام دهند زیرا امروزه همه افراد موفق از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا درج آگهی رایگان اینترنتی بازخورد زیادی دارد زیرا کاربران  در فضای مجازی و در شبکه‌های اینترنتی فعالیت میکنند و بیشتر مطالب را خواهند دید تا از رسانه‌های دیگر بنابراین برای اینکه ما حرفه ای شویم و مردم بیشتر با ما آشنا شوند از طریق تبلیغات اینترنتی میتوانیم خودمان را در معرض دید کاربران قرار دهیم برای هر کسب و کاری میتوان از تبلیغات در آگهی-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

شرکت طراحی JVSG مدل های مختلف هایک ویژن را در نرم افزار طراحی سامانه دوربین مدار بسته خود اضافه کرد


شرکت طراحی JVSG مدل های مختلف هایک ویژن را در نرم افزار طراحی سامانه دوربین مدار بسته خود اضافه کرد

هایک ویژن به عنوان شرکت پیشرو در صنعت مدار بسته و ارائه کننده راهکارهای خلاقانه سامانه نظارت تصویری در یک حرکت هوشمندانه از پیش برنامه ریزی شده و به منظور پشتیبانی بهتر دوربین های مدار بسته جدید خود از اکتبر 2017 با شرکت JVSG به عنوان یکی از تولید کنندگان قدرتمند نرم افزارهای طراحی سامانه دوربین مدار بسته شروع به همکاری کرده است.

از این پس مشتریان، مصرف کنندگان و طراحان و همچنین تکنیسین هایی که از محصولات  هایک ویژن   استفاده می کنند قادر خواهند بود از ابزارهای طراحی نرم افزار JVSG استفاده کنند و محصولات تحت شبکه سری های 2، 4 و 6 را بصورت مستقیم در نرم افزار استفاده کنند و از تجزیه و تحلیل دوربین ها توسط نرم افزار JVSG استفاده کنند.

پارامترهای تأثیر گذار  دوربین مدار بسته   مانند رزولوشن، فاصله کانونی، زاویه دید و… در این نرم افزار در دسترس می باشد، و این مهم در اختیار طراحان قرار دارد تا با اضافه کردن این دوربین ها در سایت خود به صورت دو و سه بعدی مدل سازی کنند و از خروجی نرم افزار مذکور استفاده کنند و بهترین راه حل ره به مشتریان خود ارائه نمایند. همچنین رویت زاویه دید دوربین بر اساس مشخصات فنی دوربین ها به طراحی سامانه بصورت بدون نقطه کور و یا با حداقل نقطه کور در سایت قابل دسترس می باشد.

از دیگر موارد مهم که توسط این نرم افزار روی دوربین های هایک ویژن در دسترس می باشد محاسبه میزان پهنای باند هر دوربین، مجموع پهنای باند دوربین ها و همچنین میزان حافظه ذخیره شده کل دوربین مدار بسته ها بر اساس میزان روزهای مشخص می باشد که در این نرم افزار در دسترس می باشد.

از سوی دیگر ارائه طرح و پیشنهاد فنی تصویری به مشتریان کمک می کند تا پوشش فضاهایی که در آن نیازهای نظارتی و حفاظتی دارند را، به بهترین نحو ممکن قبل از نصب دوربین ها ببینند و نسبت به تغییرات احتمالی جای دوربین ها قبل از شروع عملیات نصب اقدام کنند. این موضوع فرآیند دوباره کاری طراحان و تکنیسین های نصب را به حداقل می رساند.

 

طراحی و جانمایی دوربین مداربسته در محل مورد نظر مشتریان کمک می کند تا طراحی های خود را با روش های نوین انجام دهند و لذا هزینه های سامانه دوربین های مدار بسته مورد استفاده شان بهینه شده و در نتیجه به لحاظ قیمتی بهینه تر می گردد.

مکس شویکو موسس JVSG راجع به دستیابی به این توافق با شرکت هایک ویژن گفت: بسیار خوشحالیم که از مدل های جدید دوربین های تحت شبکه شرکت حرفه ای هایک ویژن پشتیبانی می کنیم این مهم با توجه به میزان افزایش تولید و فروش سالانه هایک ویژن در دنیا و همچنین پایبندی این شرکت به تعهدات خود در مورد تولید محصولات با کیفیت و دارای فناوری روز دنیا بسیار برای ما مهم و حیاتی به حساب می آید. با استفاده از ابزار طراحی دوربین های مدار بسته، مشتریان از تلفیق فوق العاده امکانات امنیتی می توانند برای اجرای پروژه های خود بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید : دوربین مداربسته tvt

دوربین های مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن با رنج گسترده رزولوشن از 2 تا 12 مگا پیکسل در انواع مدل های دام، بولت و تورت فیکس لنز و وریفوکال در این نرم افزار وجود دارند و می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. دسترسی به تمام ویژگی های این دوربین ها از جمله انتخاب لنز، استفاده از قابلیت دید در شب، تحلیل هوشمند، ذخیره سازی روی خود دوربین مدار بسته و یا مرکز کنترل، تغذیه توسطه قابلیت POE و یا آداپتور 12 ولت جهت عملکرد بهتر دستگاه روی این نرم افزار طراحی در اختیار قرار گرفته است.

 

برای نصب دوربین مداربسته شما نیاز به   نصاب دوربین مداربسته  ما به شما توصیه می کنیم که کار نصب دوربین مداربسته را به اشخاص و شرکت های معتبر واگذار کنید تا متحمل خسارات زمانی و مالی نشوید.

درباره شرکت هایک ویژن:

شرکت هایک ویژن به عنوان یک شرکت تولید کننده و صاحب سبک در زمینه تجهیزات دوربین مدار بسته در حال فعالیت می باشد. تولید تجهیزات مدار بسته به روز و دارای تنوع مختلف و همچنین ارائه راهکارهای هوشمند سامانه نظارت تصویری در حوزه های مختلف جزو فعالیت های این شرکت در دنیا می باشد. تیم R&D قوی این شرکت، و توان فنی بالای آن توانایی تولید بر اساس نیاز بازار و مشتریان مختلف در حوزه های متعدد را برای این شرکت فراهم کرده است. دوربین های مدار بسته، مرکز کنترل دوربین مدار بسته، لنز، کاور و… برخی از تولیدات این شرکت هستند همچین دستیابی به فرآیند ضبط تصاویر روی فضاهایی از قبیل Cloud، راهکارهای ضبط بلند مدت روی حافظه های بسیار بزرگ و بسیار از موارد دیگر از دیگر فعالیت های شرکت هایک ویژن می باشد. علاوه بر صنعت نظارت تصویری، شرکت هایک ویژن در نقشه راه بلند مدت خود وارد شدن در  صنایع دیگر از قبیل خانه هوشمند، اتوماسیون صنعتی، صنعت خودروی الکترونیک و رباتیک را در دستور کار دارد و تیم طراحی آن مشغول کار کردن بر روی این مهم هستند. شرکت هایک ویژن همیشه برای مشتریان خود اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است، تأسیس دفاتر فروش و ارائه خدمات متعدد در سراسر جهان جهت ارائه خدمت به مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن از جمله فعالیت هایی است که این شرکت بصورت جدی مشغول فعالیت روی آن است.

 

در باره شرکت JVSG:

این شرکت در زمینه ارائه طراحی های نرم افزاری سامانه نظارت تصویری و ارائه تجزیه و تحلیل های خاص آن مشغول فعالیت می باشد و جزو شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد. ارائه به روزترین نرم افزاهای طراحی و جانمایی سامانه نظارت تصویری بر اساس بهینه ترین مدل ها، توسط مهندسین مجرب این شرکت باعث شده تا همیشه جزو برترین های این حوزه لقب بگیرد. نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت دارای ظاهری ساده و آسان هستند و این مهم کار کردن طراحان با نرم افزارهای شرکت JVSG را بسیار راحت می کند. از نرم افزار طراحی این شرکت جهت ارائه طرح های بهینه بر اساس نیازهای مشتریان در بیش از 120 کشور جهان بصورت مستمر استفاده می شود.

 

تاریخچه زعفران در ایران


تاریخچه زعفران در ایران

کلمه "زعفران" قدمتی بیش از ?0?? سال دارد. نام علمی این گیاه (Crocus Sativus) است. زعفران از کلمه زرپران (زر+پر+ان - گلی که پرهایش همچون زر است) در زبان دری آمده و به این معناست که گلبرگ های این گیاه همچون زر گرانبها و قیمتی می‌باشد.

کلمه "زعفران" قدمتی بیش از ?0?? سال دارد. نام علمی این گیاه (Crocus Sativus) است. زعفران از کلمه زرپران (زر+پر+ان - گلی که پرهایش همچون زر است) در زبان دری آمده و به این معناست که گلبرگ های این گیاه همچون زر گرانبها و قیمتی می‌باشد. این کلمه در زبان‌های مختلف به شکل‌های گوناگون تلفظ می‌شود. در پشتو و عربی "زعفران" ، در زبان‌های فارسی و ترکی "Zefrun" ،  در زبان انگلیسی "saffron"، در زبان اسپانیایی " azafr?n"، در زبان ایتالیایی "zaferano"، در زبان هندی "zuffron" و در زبان فرانسه "safrane" تلفظ می­شود. در زبان سریانی کُرکُم یا کَرکُم ، ابوریحان بیرونی ضمن وصف زعفران و نام‌های آن در زبان‌های مختلف می‌گوید زعفران را به رومی اینخوس و قرقو، جالینوس قوروقوس گفته است.

زعفران در اعصار گذشته

 کارشناسان معتقدند که زعفران اولین بار در کشورهای یونان، ایران، ترکیه و افغانستان رشد کرده است. به روایتی دیگر، پیدایش نخستین مزارع زعفران در جهان در نواحی همدان و کرمانشاه، تفرش و برخی از مناطق مازندران بوده است. پس از اسلام زعفران مناطق بروجرد، اصفهان، نهاوند و ری نیز شهرت زیادی پیدا نمود اما با حمله مغولان کشت آن رو به انقراض رفت. پس از آن کشت زعفران در بیرجند و قائنات شروع شد که تا امروز هم ادامه دارد و بسیار شهرت یافته است.

 

 
   



در عصر هخامنشیان تولید زعفران در ایران قابل توجه بوده به طوری که روزانه در دربار دومینه (حدود یک کیلوگرم) زعفران استفاده می‌شد. کاربرد زعفران در آن زمان به عنوان رنگ و رایحه انواع خوراکی‌ها مانند تزئین کلوچه، شیرینی و نان و همچنین در ساخت روغن‌های آرایشی بوده است. این روغن‌ها همانند کرم‌ها یا ماسک‌ها امروزه نیز جهت زیبایی و لطافت پوست استفاده می‌شوند. مستندات و شواهد تاریخی حاکی از این است که از زعفران برای عطر و بخور جهت خوشبو کردن فضای کاخ‌ها، مجالس جشن و سرور نیز استفاده می‌کردند. در سنگ نگاره‌های تخت جمشید نیز جلوی داریوش دو بخوردان برای استفاده از عطر و بخور در کاخ‌های پرسپولیس کنده‌کاری شده است.

 

برای اطمینان در خریدی بدون واسطه و با قیمت مناسب به صفحه خرید زعفران بهرامن مراجعه کنید. قیمت زعفران بهرامن در مقایسه با کیفیت این محصول عامل رقابتی در فروش این ادویه گرانبهاست.

در عصر ساسانیان عرب ها با زعفران آشنا شدند و آن را از شهرهای کرمانشاه و همدان وارد کشور خود نمودند و مورد استفاده‌های خوراکی و غیرخوراکی قرار می‌گرفت.  محلول زعفران گاهی به عنوان استامپ برای درج علامت بازرگانی بر روی محموله‌های تجاری و یا زدن نقش علامت کشتارگاه بر روی گوشت گوسفندان و یا به عنوان خوشبو کردن پیکر مردگان پس از غسل میت، تحریر خوشنویسی بر روی پوست آهو، آراستن نسخه‌های خطی و نوشتن عناوین یا تحریر حاشیه‌ها، رنگ کردن پارچه‌ها، قالی‌ها و ... کاربرد داشت.

در عصر قاجاریه هم همچون عصر هخامنشیان علاوه بر مصارف غیرخوراکی از زعفران استفاده‌های خوراکی هم می‌کردند و در آماده کردن شربت زعفران و انواع آش‌ها، مسقطی، یخ در بهشت، شله زرد، حلوا و بستنی کاربرد داشت؛ زعفران در گذشته جهت مصارف دارویی نیز استفاده می‌شده است.

دانشمندانی همچون بخارایی، ابوعلی سینا، بغدادی، خراسانی و بسیاری از پزشکان ایرانی- اسلامی از آن در تولید روغن‌ها، مواد آرایشی و ماسک‌های زیبایی استفاده می‌کردند.

شاعرانی همچون فردوسی و نظامی گنجوی در اشعار خود به خوشبو کردن فضا توسط زعفران اشاره دارند. برای مثال نظامی در اشعار خسرو و شیرین، اینگونه بیان می‌کند: "زخار و خاره خالی کن میانش      معطر کن به مشک و زعفرانش"

زعفران از همان زمان‌های گذشته به عنوان ماده‌ای خنده‌آور، مفرح و شادی‌آور، تقویت‌کننده عروق، تقویت هوش و حافظه در منابع طب و داروشناسی کهن ایرانی و اسلامی شناخته شده است. پزشکان قدیمی همچنین جهت درمان بیماری‌هایی همچون مالیخولیا و جنون‌، مغز و دماغ، سردرد، زخم، ورم‌ و درد مفاصل و به عنوان مسکن و خواب‌آور، تسکین دردهای قاعدگی و تنظیم عادات ماهانه زنان، ضدعفونی‌کننده، تسهیل در زایمان، و جهت درمان بیماری‌های دستگاه گوارش، دستگاه تنفسی، چشم وگوش و ... از زعفران بهره می‌گرفتند و در نسخه هایی تجویزی، زعفران ترکیب اصلی دارو بود. در آن زمان برای شستشوی چشم، از محلول جوشانده نیمه گرم (ولرم) زعفران استفاده می‌کردند چون خاصیت ضد عفونی کنندگی داشت.

 

منابع

-          Abdul Samad Katawazy; “A COMPREHENSIVE STUDY OF AFGHAN SAFFRON”; Research, Planning and Policy Directorate, April, 2013.

-          Salwee Yasmin and F. A. Nehvi; “Saffron as a valuable spice: A comprehensive review”; African Journal of Agricultural Research Vol. 8(3), pp. 234-242, 24 January, 2013.

-          محمد حسن ابریشمی؛ "زعفران از دیروز تا امروز"؛ انتشارات امیرکبیر؛ سال 1389.

-          وبسایت رسمی فروشگاه اینترنتی بهرامن        

منبع : ساعت24