فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

ساختار لوازم استوک اسپورتیج

لوازم استوک اسپورتیج

 از میان اتوموبیل های شاسی بلند خودرو اسپورتیج دارای جاذبه و زیبایی بی نظیری می باشد. خریداران برای تهیه این خودرو باید هزینه تقریبا بالایی را بپردازند و گران قیمت بودن خودرو اسپورتیج باعث شده تا قطعات آن هم قیمت بالایی داشته باشند. حال بسیاری برای تهیه قطعات مورد نیاز خودرو ترجیح می دهند تا لوازم استوک اسپورتیج را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

بررسی لوازم استوک اسپورتیج

 اگر خریداران کمی لوازم استوک اسپورتیج را بررسی کنند خواهند دید که این قطعات بسیار با کیفیت و به صرفه می باشند.

 لوازم استوک اسپورتیج از نظر قیمت در درجه قابل قبولی هستند و می توان گفت خریداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

 می توان با قاطعیت گفت که لوازم استوک اسپورتیج به دلیل خوش ساخت بودن و ترکیبات عالی که در تولید آن ها مورد استفاده قرار گرفته اند، تا مدت ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و حتی کوچکترین مشکلی نیز برای خودرو ایجاد نمی کنند.

 خیلی از افراد ممکن است با شنیدن لوازم استوک تصور کنند که اینگونه محصولات بی کیفیت و بی استفاده هستند اما این به هیچ عنوان درست نیست.

 لوازم استوک اسپورتیج یا هر قطعه استوکی، شاید کیفیت لوازم نو را نداشته باشند اما کارایی و کاربرد برابر با اینگونه قطعات را دارند.

 قطعات نو خودرو اسپورتیج بیشتر وارداتی هستند و همین مسئله باعث می شود تا قیمت آن ها در بازارهای داخلی چند برابر قیمت اصلی باشند. به همین دلیل خریداران اینگونه قطعات هزینه ای بیش از قیمت واقعی کالا را پرداخت می کنند که توجیه اقتصادی ندارد.

 اما لوازم استوک اسپورتیج علاوه بر اینکه توجیه اقتصادی داشته، کاربرد و استحکام بالایی را دارند و تا سال ها صاحب خودرو از هر گونه خرابی یا مشکلی راحت خواهد بود.

کیفیت لوازم استوک اسپورتیج

 مسلما زمانی یک خودرو یا یک محصول به فروش بالایی دست پیدا می کند که از قابلیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 در رابطه با خودرو اسپورتیج هم این مسئله صدق می کند، چرا که شرکت های خودرو سازی کره جنوبی بر روی کیفیت محصولات خود بسیار تاکید می کنند.

 بنابراین کیفیت لوازم استوک اسپورتیج هم به مراتب بالا بوده و بهترین کاربرد را برای اتوموبیل خریداران ایجاد می کند.

9yd0_x8.jpg

لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 البته افراد در بازار خرید و فروش قطعات استوک می توانند لوازم را با کیفیت های مختلف پیدا کرده و خریداری نمایند. در این حالت افراد می توانند بر اساس بودجه مالی خود تصمیم بگیرند تا کیفیت لوازم استوک اسپورتیج مورد نظر چگونه باشند.

 در واقع برای خرید لوازم استوک اسپورتیج به دلیل وجود کیفیت های مختلف در بازار قیمت های مختلفی نیز وجود دارند و این یک ویژگی عالی برای محصولات استوک به حساب می آید.

 همیشه خریداران لوازم استوک اسپورتیج باید توجه داشته باشند که قبل از خرید در رابطه با محصول مورد نظر مشورت و تحقیق را انجام داده و خیال خود را از هر گونه مشکلی راحت سازند.

 با کیفیت بودن لوازم استوک اسپورتیج باعث می شود تا عمر مفید وسیله نقلیه بالا رفته و کارایی آن افزایش یابد.

قیمت لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 در بازار پر تلاطم قطعات خودرو خیلی سخت می شود یک قیمت واحد برای لوازم استوک اسپورتیج پیدا کرد.

 البته دلایل زیادی برای اعمال قیمت بر لوازم استوک وجود دارد، برای مثال لوازم خودرویی که در آلمان ساخته می شوند بسیار گران تر از قطعاتی هستند که در هند تولید شده و وارد کشور می شوند.

 

لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 قطعات نو ساخت شرکت کیا نیز به دلیل اینکه کاملا برای خودرو اسپورتیج ساخته شده اند و با توجه به اینکه وارداتی نیز هستند کمی گران می باشند اما خیلی از افراد ترجیح می دهند تا از لوازم با کیفیت استوک استفاده کنند و در هزینه صرفه جویی نمایند.

 لوازم استوک اسپورتیج با داشتن توجیه اقتصادی و کیفیت نزدیک به قطعات نو خودرو باعث شده است تا بسیاری از خریداران ترغیب به خرید اینگونه لوازم شوند.

 افراد با خرید و استفاده از لوازم با کیفیت باعث می شوند تا آلایندگی خودرو کاهش بسیاری پیدا کرده و همچنین سطح ایمنی سرنشینان خودرو بالاتر می رود.

 باید ذکر کرد که بعضی مدل های این خودرو به صورت سفارشی ساخته می شوند برای همین بعضی لوازم اصلی درجه یک برای آن ها در کشور موجود نمی باشند به همین دلیل رانندگان اینگونه خودروها باید از لوازم استوک اسپورتیج استفاده کنند.

سالم بودن لوازم استوک خودرو

 بر لزوم سالم بودن لوازم استوک اسپورتیج باید بارها تاکید شود چرا که تمامی قسمت های خودرو بر یکدیگر تاثیر می گذارند و خراب شدن یک قطعه باعث می شود تا دیگر قسمت های دیگر خودرو نیز ایراد پیدا کنند.

 

لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 جدا از این در صورت استفاده از لوازم بی کیفیت و تقلبی برای خودرو ممکن است تا جان سرنشینان و راننده به خطر افتاده و حوادث جبران ناپذیری ایجاد شود.

 به همین دلیل باید خریداران از سالم بودن لوازم استوک اسپورتیج اطمینان پیدا کنند که اینکار از طریق تهیه کردن لوازم با مراجعه به مراکز فروش معتبر ممکن می شود.

 برای خرید لوازم استوک اسپورتیج خریداران باید قبل از خرید، از نظر کارشناسان در خصوص کالا مورد نظر بهره ببرند چرا که این افراد با داشتن سال ها تجربه و اطلاعات کافی می توانند تفاوت میان قطعه سالم با تقلبی را به راحتی متوجه شوند.

 بنابراین افراد با مراجعه به فروشگاه های معتبر دیگر لازم نیست تا نگران کالاهای ناسالم و بی کیفیت باشند چرا که در صورت تهیه محصول تقلبی خریداران می توانند فروشنده را تحت پیگرد قانونی قرار بدهند.

خرید آنلاین لوازم استوک

 با رشد خرید و فروش قطعات در بازار ایران بسیاری از افراد سعی می کنند تا محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشند که البته این کار مزایای خوبی برای هر دو طرف در بر دارد.

 در خرید آنلاین لوازم استوک اسپورتیج همیشه باید نماد اعتماد سایت و همچنین تصاویر کالاها را بدقت بررسی نمود و در صورت لزوم افراد می توانند تلفنی یا از طریق ایمیل با فروشنده ارتباط برقرار کرده و سوال خود را مطرح کنند.

 همچنین افراد می توانند برای خرید یا دریافت اطلاعات از قطعات بدنه خودرو سراتو بر روی لوازم بدنه استوک سراتو کلیک کرده و از آخرین اخبار بهره مند شوند.

نکاتی درباره حوله خشک کن ها ومزایای آن ها

نکاتی درباره حوله خشک کن ها ومزایای آن ها

 

احتمالا در مورد سیستم های حوله خشک کن چیزهایی را شنیده باشید و یا در تصاویر اینترنتی حمام های لاکچری آن ها را دیده اید. اما اینکه این دستگاه ها در عمل دارای چه ماهیت و عملکردی هستند و چه مزیت هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند، قابل ذکر می باشد. آنچه که واضح است در ساخت و دیزاین بسیاری از ساختمان‌ها، حوله خشک کن از جمله اکسسوری و تجهیزات غیرضروری به شمار می آید. اما مطالعه قابلیت‌ها و مزیت این سیستم ها می تواند عقیده شما را تغییر بدهد.

 

حوله خشک کن

 

اغلب سیستم های سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده در ساختمان های امروزی دارای ابعاد بزرگی می باشند که می تواند در تناقض با فضای کم ساختمان های مدرن باشند. از طرف دیگر، اهمیت زیبایی و جلوه ای که این سیستم ها دارند نیز کمتر از کارایی شان نمی باشد. از این رو، سیستم های حوله خشک کن مدرن می توانند به عنوان تکنولوژی ای مدرن، جایگزین سیستم های گرمایشی سنتی بشوند.

 

قبل از اینکه در مورد خرید یا عدم خرید حوله خشک کن تصمیم بگیرید، لازم می باشد ابتدا با این دستگاه آشنا بشوید. حوله خشک کن ها معمولا در حمام ها نصب می گردند. اما در حالت کلی می توانند در هر محیطی که دارای رطوبت بالاست نیز اجرا و نصب گردند. این سیستم ها، علاوه بر خشک کردن حوله و سایر منسوجات، می توانند دمای محیط را بالا برده و کنترل بکنند، از رطوبت بالای محیط و قارچ و کپک زدگی جلوگیری کرده و زیبایی محیط حمام، آشپزخانه یا … را دوچندان نمایند

5cmq_image1.jpg 

نحوه عملکرد و انواع حوله خشک کن

 

از نظر نحوه عملکرد

 

حوله خشک کن الکتریکی (Electric)

و حوله خشک کن هیدرونیکی (Hydronic)

 

سیستم های الکتریکی به صورت مستقل از سیستم های گرمایشی فعالیت می کنند. این سیستم ها، به المنت های الکتریکی کم توانی (Electric-Powered Low Watt Elements) مجهز هستند که عامل گرمایش هستند. برخی از این حوله خشک کن ها از المنت های خشک (Dry Elements) بهره می برند که با داغ شدن یک سیم در داخل تیوب ها عمل گرمایش را انجام می دهد. در حالی که انواع دیگر آن ها با استفاده از المنت های خیس (Wet Element) و بر اساس گرمایش سیال (روغن یا آب)  کار می کنند.

 

نوع دیگر حوله خشک کن ها، که به صورت هیدرونیکی هستند نیز با استفاده از جریان سیال گرفته شده از سیستم های گرمایشی کار می کنند. در حقیقت، این سیستم ها درست مثل یک رادیاتور عمل می نمایند. از همین رو نیز برای انتخاب و خرید این سیستم ها لازم است سیستم گرمایش مرکزی ساختمان مد نظر قرار گرفته شود.

 

از نظر جنس

 

جنس حوله خشک کن ها نیز می تواند نوع دیگری از طبقه بندی را برایشان رقم بزند. این طبقه بندی عبارت است از:

 

استیل (فولادی)

شیشه ای

و آلومینیومی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از فروشگاه اینترنتی چلونگر ، که عرضه و ارائه کننده انواع حوله خشک کن و مرجع تخصصی کالای ساختمانی می باشد مراجعه کنید و خرید خود را انجام بدهید.

 

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین  چیست؟

 

فروشگاه  انلاین  در واقع وب سایتی است که در ویترین خود به عرضه کالا و خدمات می پردازد و مشتری قادر به سفارش آن ها می باشد. در فروشگاه های اینترنتی هزینه کالا و خدمات را به صورت آنلاین می توانید پرداخت کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحویل بگیرید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره فروشگاه اینترنتی، کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های آنلاین: دلایل شکست فروشگاه های آنلاین چیست؟ - داده ... 

در فروشگاه اینترنتی اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمایش داده می شود و امکان خرید آن برای مشتری فراهم می گردد. در این فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندی می شوند و با کلیک روی هر یک قادر به مشاهده محصولات زیادی خواهید بود. سبدی مجازی برای این فروشگاه ها در نظر گرفته می شود که با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهید بود. امکان جستجوی محصولات در فروشگاه های  انلاین  برقرار شده است تا اقلام و یا برندهای خاصی را که به آن تمایل دارند جستجو کنند و محصول مورد نظر را سریع تر پیدا کنند.

 

مقایسه فضای کار اشتراکی با شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد

مقایسه فضای کار اشتراکی با شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد

وبلاگ مقالات مقایسه فضای کار اشتراکی با شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد

مقایسه فضای کار اشتراکی با شتابدهنده

 

مقایسه فضای کار اشتراکی با شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد نشان می‌دهد که این مجموعه‌ها از لحاظ اهداف، تأمین مالی و … تفاوت‌هایی دارند.

اگر به فکر راه‌اندازی یک استارتاپ هستید،

احتمالا دغدغه تأمین سرمایه، تیم‌سازی و انتخاب محلی برای استقرار تیم خواب راحت از چشمتان ربوده است.

ما یک خبر خوب و یک خبر بد برایتان داریم.

خبر خوب این است که همه این موارد را می‌­توان در اکوسیستم‌­های مختلف یک دنیای استارتاپی یافت.

خبر بد اما این است که همه این مزایا، به تنهایی در یک مجموعه یافت نمی‌شود.

ما در این مقاله به بررسی و مقایسه فضای کار اشتراکی، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها می‌پردازیم.

در پایان با توجه به شرایطتان می‌توانید بهترین مجموعه برای همکاری را انتخاب کنید.

مراکز رشد

اهداف

بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها با همکاری مراکز رشد به دنبال یافتن اولین مشتریان خود هستند.

به طور معمول، مراکز رشد در حوزه خاصی مانند فناوری فعالیت می‌­کنند.

دوره زمانی

نکته جالب در مورد مراکز رشد، این است که آنها به هیچ برنامه­ و یا جدول زمانی وابسته نیستند.

در بیشتر موارد، آنها از ? ماه تا یک سال و با چارچوب زمانی کلی کار می‌­کنند.

از آنجا که آنها به استارتاپ­‌ها کمک می­‌کنند تا از مرحله ایده به MVP برسند، پیش‌بینی مدت زمان آن دشوار است.

به همین دلیل، آنها وقت زیادی را برای استارتاپ‌ها در نظر می‌گیرند

و می­‌دانند که احتمالاً برخی از فعالیت‌ها در طول مسیر تکرار می‌شوند.

تأمین مالی

غالباً مراکز رشد برای مؤسسان تأمین سرمایه انجام می‌دهند،

اما بندرت پیش می­‌آید که کل هزینه‌ها را بر عهده بگیرند.

سرمایه، متناسب با اندازه مرکز رشد و نیازهای استارتاپ در نظر گرفته می‌شود.

برای این سرمایه‌گذاری، بنیان‌گذاران استارتاپ معمولاً موظفند تا ?? درصد از سهام خود را به مرکز رشد ارائه دهند.

فواید

مراکز رشد برای کارآفرینان و تیم‌­های پذیرفته شده، ارزش منحصر بفردی خلق می‌کنند.

نه تنها استارتاپ‌ها برای ورود مجبور به پرداخت هزینه­‌ای نیستند،

بلکه یک فضای کاری به صورت کاملا رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

علاوه بر فضا و سرمایه، مراکز رشد استارتاپ‌ها، شبکه گسترده‌ای از مربیان و متخصصین خبره را برای همراهی استارتاپ‌ها در مراحل مختلف رشد در نظر می‌گیرند.

مراکز رشد به جای اینکه فقط درگیر تأمین کمک‌های مالی شوند،

کمک­‌های غیر مالی نیز به بنیان‌گذاران ارائه می‌دهند.

 

شتاب‌دهنده‌­ها

اهداف

هدف یک شتاب دهنده استارتاپ مشخص است: آنها به خاطر تسریع در فرآیند رشد استارتاپ­‌ها به وجود آمده‌اند.

عموما استارتاپ‌ها در اوایل چرخه رشد خود مشتری سودآوری ندارند و به همین دلیل شتاب دهنده­‌ها با سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران همکاری می‌کنند.

وجود سرمایه‌گذاران یکی از دلایل اصلی ارزشمند بودن شتاب‌دهنده‌ها برای استارتاپ‌ها است.

هدف یک شتاب‌دهنده، همسو کردن سرمایه‌گذاران با بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها به منظور هم افزایی است، که نوآوری و رشد سریع را تسهیل می‌­کند.

دوره زمانی

شتاب دهنده­‌ها معمولاً در یک بازه زمانی ثابت کار می‌کنند،

که هر سال به دو یا سه دوره زمانی تقسیم می‌شوند.

تعداد استارتاپ­‌ها در هر دوره، از ?? تا ??? متغیر است،

اما وجود استارتاپ­‌های بیشتر در هر دوره، میزان بودجه موجود برای هر کدام را محدود می­‌کند.

هر دوره، ?-? ماه به طول می­‌انجامد و طی آن زمان از استارتاپ‌ها انتظار می‌رود

تمام فعالیت‌های قانونی و مالی خود را به طور کامل انجام دهند،

با شناخت بازار هدف فعالیت‌های بازاریابی خود را شروع کنند

و در نهایت به سود برسند.

اساساً شتاب‌دهنده­‌ها سعی می­‌کنند طی چند ماه، کارهایی را که معمولاً در یک سال انجام می­‌شود را به نتیجه برسانند.

پیوستن به شتاب‌دهنده‌ها

اکثر شتاب­‌دهنده­‌ها فقط تیم­‌ها را پذیرش می­‌کنند،

اما اگر پای یک ایده ناب در میان باشد،

تعداد معدودی از آنها برای تأمین سرمایه یک کسب‌وکار بدون تیم نیز مؤافقت می‌کنند.

تأمین مالی

پیوستن به یک شتاب‌دهنده هیچ هزینه‌ای در پی ندارد.

یکی از بزرگترین مزیت شتاب‌دهندگان نسبت به مراکز رشد و برخی از مجموعه‌های دیگر، این است که آنها به بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها، یک برنامه مدون ارائه می‌دهند.

برخی حتی با استفاده از ابزارهای متنوع، امکان دسترسی به این برنامه را از راه دور در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهند.

علاوه بر آموزش، شتاب‌دهنده‌­ها بسیاری از مزایای مهم دیگر، مانند شبکه گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران و کارمندان خبره­ را در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهند.

شتاب­‌دهنده­‌ها، استارتاپ‌های پذیرش شده را از مرحله نمونه اولیه تا تولید محصول نهایی و مقیاس‌پذیری آن، همراهی و حمایت می‌کنند.

یک نکته مهم

اکثر شتاب‌دهنده‌­ها، مانند مراکز رشد، در یک حیطه عمومی فعالیت دارند.

اما برخی از آنها حیطه محیط زیست و یا امنیت سایبری برایشان در اولویت قرار  دارد؛

یا حتی علاقه خاصی به شرکت­‌هایی که مؤسس آنها زنان هستند نشان می‌دهند.

اگر استارتاپ دارید حتما در شهر خود به دنبال شتاب دهنده باشید،

زیرا این شتاب دهنده‌­ها، معدنی از تجربه و اطلاعات هستند

که می­‌توانند آن را به شما منتقل کنند.

فضای کار اشتراکی

اهداف

هدف اصلی یک فضای کار اشتراکی، فراهم کردن دفاتر انعطاف­‌پذیر و مقرون به صرفه­ برای استارتاپ‌ها و مشاغل کوچک است.

شرکت‌های بزرگ، اجاره و یا خرید فضای اداری را بسیار سودمند می‌­دانند،

اما برای مشاغل جدید، ریسک و بار مالی بزرگی محسوب می‌شود.

به همین دلیل، فضاهای کار اشتراکی، گزینه جدید و جالبی برای مستقر شدن تیم‌ها یا افراد هستند.

دوره زمانی

تقریباً هیچ وقت یک برنامه زمانی مشخص، یا برنامه‌­ای که استارتاپ‌ها هنگام پیوستن به یک فضای کار اشتراکی دنبال کنند، وجود ندارد.

برای فضای کار اشتراکی معمولاً اجاره بها ماهانه پرداخت می‌­شود.

قیمت فضاهای کار اشتراکی با توجه به تعداد میز و صندلی و یا عمومی و خصوصی بودن فضا برای هر تیم متفاوت است.

در اکثر مواقع قرارداد بلندمدت استارتاپ‌ها جهت استقرار در یک فضای کار اشتراکی شامل تخفیف می‌شود.

پیوستن به فضای کار اشتراکی

بهترین نکته در مورد فضاهای کار اشتراکی برای استارتاپ­‌ها، این است که هیچ فرآیند ثبت درخواستی برای عضویت وجود ندارد.

هرگاه که تصمیم به استفاده از فضای کار اشتراکی گرفتید

کافیست تصمیمتان را اعلام کنید و البته دست در جیب کنید!

تأمین مالی

نکته­‌ای مهم در مورد فضای کار اشتراکی، این است که استارتاپ‌ها نیز برای کار در این فضاها باید هزینه پرداخت کنند.

اما روی دیگر سکه این است که بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها، می­‌توانند تمام سهام خود را حفظ کنند.

فضاهای کار اشتراکی معمولاً در ازای ارائه خدمات درخواست سهام نمی‌کنند.

فواید

مانند مراکز رشد و شتاب دهنده‌­ها، فضاهای کار اشتراکی نیز محیطی دلنشین را فراهم می‌کنند.

همه آنها قهوه، چای، و آب رایگان و برخی حتی میان وعده رایگان نیز دارند.

گرچه فضاهای کار اشتراکی به بنیان‌گذاران نوپا امکان دسترسی به سرمایه‌داران و مشاوران سرمایه گذار را نمی­‌دهد،

اما در دل این فضاها فرصت‌های همکاری نهفته است.

 اگر شما یک استارتاپ نوپا هستید

و برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان به حمایت نیاز دارید،

فضای کار اشتراکی را انتخاب نکنید.

اگر یک استارتاپی هستید که به میزان قابل قبولی از تولید محصول رسیده و در مرحله سوددهی هستید،

فضای کار اشتراکی یک گزینه عالی برای شما است.

همانطور که می­بینید، استارتاپ‌ها برای تأمین سرمایه گزینه‌های زیادی پیش رو دارند.

این که آیا شما فقط یک کارآفرین با یک ایده خاص هستید،

یا یک شرکت کاملاً سودآور؛

همیشه گزینه­‌ای برای شما وجود دارد.

نکته اصلی این است که تفاوت‌های موجود در گزینه­‌ها را بدانید.

 

مقایسه فضای کار اشتراکی با دیگر مجموعه‌ها

در مقایسه فضای کار اشتراکی باید گفت،

مراکز رشد استارتاپ طرح لازم را به تیم‌­های اولیه ارائه می­‌دهند تا از مرحله ایده به محصول اولیه برسند.

شتاب‌دهنده‌­ها بیشتر با تیم­‌هایی کار می‌کنند که به تولید محصول نهایی رسیده‌­اند،

و به دنبال رشدی سریع هستند.

و در آخر اینکه، اگر نیازی به سرمایه‌های مادی برای پیشبرد اهداف استارتاپ خود ندارید،

فضای کار اشتراکی را به طور جدی در نظر بگیرید؛

زیرا آنها بسیاری از مزایای شتاب دهنده­‌ها و مراکز رشد را ارائه می­‌دهند،

اما از تیم استارتاپ هیچ گونه سهامی درخواست نمی­‌کنند.

آیا تاکنون از شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد یا فضای کار اشتراکی استفاده کرده‌اید؟ چه تفاوت‌ها یا شباهت‌های دیگری دارند؟

نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

مقایسه فضای کار اشتراکی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

نرده آهنی دیوار و انواع محافظ نرده بالکن


نرده آهنی دیوار و انواع محافظ نرده بالکن

انتخاب نرده آهنی دیوار در واقع شامل نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهنی  آشنا کنیم.

کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت نرده آهنی  را حفظ کنید. باید در این زمینه انتخاب های خود را به دقت بررسی کنید. ارتفاع و همچنین پیچیدگی هایی که در این زمینه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و فروش نرده آهنی  را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ های ساده ای مانند حفاظ های سرنیزه ای استفاده کنید.

اگر شما در خارج از شهر زندگی می کنید، نرده آهنی  می تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می شود. شما همچنین می توانید از حفاظ های سنگین استفاده کنید.

 

نرده آهنی  بسته به چه عواملی است؟

در واقع زمانی که شما میخواهید نرده آهنی  را خریداری کنید مانند بخش های دیگر باید به سلیقه مالک این است که باید به آن دقت کنید و در واقع حفاظ های دیواری برای زیباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند پس باید به ویژگی های مختلف آن دقت کنید.

 

ویژگیهای نرده آهنی

شما باید در حین خرید نرده آهنی  به نکته ها و ویژگی های این نوع حفاظ ها هم مشخص کنید. ویژگی های مختلف از جمله موارد زیر می توانند در خرید نرده آهنی  حائز اهمیت باشند.

جنس حفاظ یکی از مهم ترین موارد در انتخاب نرده آهنی  است.

همانطور که گفتیم تقریبا همه حفاظ هایی که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و یا آهن هستند. آنچه که باید بدان دقت کنید این است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم میتوانید متفاوت باشد اما معمولا نرده آهنی  با ارتفاع بین یک متر تا یک متر و نیم ساخته می شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترین بخش هایی است که روی قیمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اینکه شما میتوانید ارتفاع های مختلفی را انتخاب کنید این نکته هم حائز اهمیت است که ارتفاع باید به گونه ای باشد که امنیت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و نوع حفاظ آهنی

تراکم حفاظ در واقع با استفاده از میله دردهای عمودی در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد میله های عمودی به هم نزدیک تر خواهد بود. تراکم پایین به معنی فاصله بیشتر میله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، هزینه های مربوط به ساخت حفاظ هم پایین تر خواهد بود. تراکم این نوع حفاظ ها باعث امنیت بسیار بیشتر خواهد شد و زیبایی زیادی هم خواهد بود. نرده آهنی  به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که از جمله آنها می توان به طرح های سرنیزه ای، شاخ گوزنی و همچنین بوته ای، نیزاری و لیلیوم است.

منظور از نرده تراس و بالکن  چیست؟

آیا میدانید که یکی از بهترین راه هایی که شما توسط آن می توانید خانه و ساختمان خود را محفوظ کنید استفاده از نرده تراس و بالکن  است؟ این نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آسانی هرآنچه را که نیاز است برای حفظ امنیت ساختمان خود ایجاد کنید. معمولا اینطور گفته می شود که امروزه انواع مختلفی از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که نرده تراس و بالکن  تنها یک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنیت این نوع حفاظ ها نسبت به سایرین بسیار بیشتر است.

 

نرده تراس و بالکن  چیست؟

زمانی که می گوییم نرده تراس و بالکن  در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها نرده تراس و بالکن  گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به نرده تراس و بالکن  نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد. در این بخش می خواهیم شما را با انواع نرده تراس و بالکن  آشنا کنیم.

نرده حفاظ بالکن آکاردئونی

درب آکاردئونی یکی از انواع حفاظ های آهنی است که در طرح های مختلف وجود دارد. در واقع این نوع حفاظ ها تا حد بسیار زیادی امنیت را برای شما ایجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نیز ناشی از تسمه های عمودی است. به طور معمول این نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل تولید می شوند که البته نوع سه گل آن ها بیشتر مورد استفاده است. در طرح هایی که ارتقا یافته اند اما سه ردیف لوزی با چهارخم برای آنها وجود دارد که برای رفع نقص های احتمالی تولید شده است. این نوع تسمه ها به هم جوش داده می شوند و در عین اینکه زیبایی را دوچندان می کند طرح های جدید استحکام بیشتری را نیز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

نرده حفاظ تراس و بالکن حفاظ شاخ گوزنی

یکی از انواع مورد استفاده حفاظ بالکن ، حفاظ شاخ گوزنی است. امروزه همانطور که میدانید برای حفظ امنیت مکان های مختلف مانند منازل و همچنین مکان های تجاری از دوربین های مداربسته استفاده می شود. البته هنوز هم استفاده از این نوه حفاظ ها و به ویژه نرده تراس و بالکن  از سایرین مهم تر است چرا که گفته می شود امنیت را تضمین خواهد کرد. علاوه بر این می توان حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ های بوته ای و همچنین حفاظ های آبشاری را نیز نام برد. پیشنهاد ما به شما این است که امنیت ساختمان خود را با نصب حفاظ های آهنی تامین کنید.

حفاظ شاخ گوزنی اما ساختاری متفاوت نسبت به انواع دیگر حفاظ ها دارد و میتوان گفت که با نرده های قدیمی متفاوت است. آنچه باید بدانید این است که سر حفاظ های شاخ گوزنی بسیار نیز هستند که توسط افرادی جوش داده میشوند که در این زمینه متبحر اند. این نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض های مختلف و همچنین رنگ های مختلف ساخته می شوند. حفاظ شاخ گوزنی یک ظاهر زیبای دارد که به سر دیوار ساختمان ها یک جنبه امنیتی می دهد و به دلیل تراکم و همچنین تیز بودن باعث می شود که عبور از روی آنها غیر ممکن باشد.

نرده تراس و بالکن  بوته ای

یکی دیگر از انواع حفاظ های آهنی، حفاظ بوته ای است. شکل این نوع حفاظ ها معمولا به شکل یک بوته آهنی خواهد بود که با توجه به سختی هایی که دارد میتوان گفت که به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. این نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه های پرپیچ و بسیار تیز هستند.

نرده فرفورژه و بالکن و تراس 

یکی دیگر از انواع نرده تراس و بالکن ، فرفورژه است که همانطور که از نام آن پیداست برای شما یک نیزار را تداعی خواهد کرد. این نوع حفاظ ها در عین اینکه زیبایی را برای ساختمان شما ایجاد خواهند کرد برتری های خاصی نسبت به حفاظ شاخ گوزنی دارد که علاوه بر امنیت میتوان آن را یک دکوراسیون خوب و عالی نیز دانست. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که این نوع حفاظ ها باید توسط افرادی در این زمینه طراحی و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش های آن ها نیز باید بسیار عالی انجام شود.

انواع بسیار دیگری از نرده تراس و بالکن  نیز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبیعت است. در بین این انواع حفاظ ها، میتوان گفت حفاظ لیلیوم هم از جمله مهمترین هاست. از نظر امنیتی می توان گفت که این نوع حفاظ ها دارای امنیت بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر حفاظ ها دارد. این نوع نرده تراس و بالکن  معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آمیزی می شود . محاسن بسیار و فوق العاده ای دارد که از جمله آنها میتوان به امکان گسترش از مرکز را می دهد که شما میتوانید توسط آن ارتفاع های دلخواه را فراهم می کند.

مزیت های استفاده از حفاظ آکاردئون آهن ایرانیان

در صورت خرید حفاظ آکاردئونی آهن ایرانیان  یا هر محصول دیگر تولیدشده در این شرکت، شما می توانید از مزایای زیر بهره مند گردید:

1.    ایمنی حاصل از دست رنج و تلاش های بی وقفه کادری مجرب در گروه آهن ایرانیان
2.    استحکام فوق العاده بالای درب آکاردئونی و نیز پرچ های آن
3.    بدون هیچ گونه ایجاد سر و صدایی به هنگام باز و بسته کردن درب
4.    قیمت بسیار بهینه و مناسب درب های تولید شده در این شرکت معتبر
5.    حمل و نصبی رایگان و بسیار ساده در کوتاهترین زمان ممکن
6.    امکان بهره مندی از درب های تک جداره و دوجداره
7.    امکان بهره مندی از رنگ بندی های متنوع و جذاب
8.    بهره مندی از خدمات پس از فروش

و نیز بسیاری دیگر از امکانات و قابلیت هایی که با خرید حفاظ آکاردئون آهن ایرانیان  می توانید

از آن ها نهایت استفاده را داشته باشید.

بنابراین اگر به جهت ارتقای سطح امنیتی منزل خویش به دنبال راه چاره ای هستید و می خواهید

در کمال آسایش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترین کار تماس با مسئولین فروش حفاظ آکاردئون آهن ایرانیان  است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نیز با توجه به مدل و طرح های پیشنهادی

خود می توانید سفارش دهید تا به این منظور از دوام و استقامت بالا و نیز زیبایی ظاهری و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندی های متفاوت و جذاب و نیز امنیت و آسایش بیشتر حفاظ آکاردئون آهن ایرانیان

کار را به کاردان آن سپرده تا خیال خود را از همه جهت کاملا راحت و آسوده خاطر نمایید.

بنابراین در یک کلام ایمنی کار را به آهن ایرانیان  بسپارید تا با تولید درب های آکاردئونی

و نیز پنجره های آهنی و سایر حفاظ های آهنی درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح های

متنوع بنا بر سلیقه شخصی خویش، سد محکمی در برابر سارقین پدید آورید.

 

 

درب آکاردئونی دوجداره خدمتی ارزنده از شرکت آهن ایرانیان

شرکت آهن ایرانیان  در راستای تولید انواع و اقسام درب و پنجره های آهنی

با بیش از ???? پروژه موفق در سطح کشور افتخار این را دارد که برای نخستین

بار درب آکاردئونی دوجداره را تولید و روانه بازار نموده است تا مشتریان زیادی

را به سمت خویش جلب نموده تا با خرید این نوع درب از مزیت های فوق العاده

بالا و ویژگی های منحصر به فرد آن نهایت بهره را ببرند. درب آکاردئونی دوجداره

توسط تولیدکنندگان شرکت آهن ایرانیان  به این صورت ساخته و طراحی شده است

که دارای ? خم پرس جوش می باشد که همین امر سبب استحکام بالای آن می باشد

و برخلاف برخی از درب های دیگر هیچ گونه لرزش و تکانی هم ندارند که این از مزیت های

این نوع از درب های آکاردئونی می باشد. علاوه بر آن با قابلیت های بالایی همچون:

طراحی تولید سازه های قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابلیت استفاده

از قفل مخفی بسیار مستحکم و قابل تعویض و… توانسته است خیلی زود جای

خود را در اکثر خانه های امروزی مستحکم سازد.

بنابراین شما می توانید با خرید حفاظ آکاردئون آهن ایرانیان  پیشنهادها و سفارش های

مد نظر خویش را مبنی بر ساخت و طراحی درب و پنجره های آکاردئونی مطرح سازید

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی گردد و پس از نصب و اجرای این نوع از

درب و پنجره های آهنی از هر گونه سرقت و یا مشکلات زیاد دیگری جلوگیری به عمل آورید

که ممکن است آسایش و آرامش شما را برای مدتی به طور کلی بر هم زند.

تأثیر حفاظ نرده شاخ گوزنی  بر زیبایی ساختمان


با ارتقای سطح دانش معماری در کشور، شاهد رشد چشمگیری در زیبایی نمای ساختمانها و استفاده از مصالح مختلف برای این کار هستیم.

یکی از مصالح ساختمانی که برای زیبایی نمای ساختمان استفاده میشود و از قیمت مناسبی نیز برخوردار میباشد حفاظ شاخ گوزنی است.

درواقع با جوش دادن میلگردهای نوک تیز به شکلی مانند شاخ گوزن، و نصب بر روی دیوار و رنگآمیزی زیبای متناسب با رنگ نمای ساختمان، یکی از مصنوعات زیبا و چشمنواز دنیای معماری حاصل میشود که جدای از امنیت، چشم هر رهگذری را به خود جلب میکند.

درواقع حفاظ نرده شاخ گوزنی  را میتوان جزء تکنیکهای نسل جدید برای زیباسازی ساختمانها دانست
که یکی از انواع حفاظ ساختمان به شمار رفته، طول عمر زیادی نیز دارد و نیازمند تعمیر و نگهداری نیز نمیباشد و اینکه قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی  نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مناسب تر میباشد.

حفاظ نرده شاخ گوزنی  برای انواع نماهای کامپوزیت، سنگی یا فلزی قابل پیادهسازی است.
سازنده میتواند با تغییر ارتفاع و تراکم، حفاظ نرده شاخ گوزنی  را کاملاً مطابق سلیقهی خریداری که سفارش ساخت حفاظ ساختمان را داده، بسازد تا با نمای ساختمان وی همخوانی کاملی داشته باشد.

بعلت تغییرات قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی  لازم است با ما تماس حاصا نمایید تا ضمن ارایه مشاوره مناسبترین قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی  را دریافت نمایید.

حفاظ نرده شاخ گوزنی 

 

مراحل ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  :


ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  ، با توجه به سفارش و نیاز مشتری و نوع دیوار ساختمانی که حفاظ نرده شاخ گوزنی  و حفاظ باید نصب شود در ابعاد مورد نیاز وی قابل ساخت و تولید است.

ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  مانند ساختن سایر انواع حفاظ ساختمان دارای مراحلی به شرح زیر میباشد:
ابتدا سازنده حفاظ به خریداری میلگردها از سازنده میلگرد و انتقال آنها به محل تولید حفاظ و ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  اقدام میکند.

سپس میلگردهای خریداری شده در سایزهای متفاوت و مطابق نیاز برای ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  برشکاری میشوند
( باید از گیوتین استفاده شود تا شاخههای اصلی و فرعی و شاخکهای کوتاه بصورت زاویهدار بریده شده و به اندازه کافی تیز و برنده باشند).

جهت شکلدهی و خمکاری قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده میکنند.

پس از خمکاری و شکلدهی، قطعات آماده شده تحویل جوشکار خواهند شد
تا اتصال قطعات براساس سفارش مشتری انجام شود (براساس تراکم، ارتفاع و چیدمان منظم سفارش شده). سپس مرحله پخت در کوره میرسد.

حفاظ نرده شاخ گوزنی  حفاظ فرفورژه پنجره

بعد از انجام جوشکاری و رنگآمیزی پس از پاشیدن رنگ پودری
حفاظ داخل کوره پخت شده و در انبار قرار داده میشود.

در این مرحله کار ساخت به پایان رسیده و حفاظ نرده شاخ گوزنی  ساخته شده آماده حمل به مکان نصب و انجام کارهای نصب حفاظ ساختمان بر روی دیوار یا درب میباشد.

منبع : حفاظ روی دیوار