فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

با خرید لوازم خانگی جدید خود چه انتظاری دارید؟


با خرید لوازم خانگی جدید خود چه انتظاری دارید؟

آیا فقط از فروشگاه لوازم خانگی   کالا پایا  مورد علاقه خود خرید محلی انجام داده اید؟ آیا نمی‌دانید از دستگاه جدید خود چه انتظاری دارید، خواه یخچال، ظرفشویی، ماشین ظرفشویی یا خشک‌کن جدید؟ ما به رفع معمای آنچه که باید انتظار داشته باشیم، از جمله آماده شدن برای تحویل و بکر نگه داشتن آخرین سرمایه گذاری لوازم خانگی شما کمک خواهیم کرد.

برای تحویل آماده شوید

 

دستگاه کاملاً جدید شما بالاخره در راه است! مطمئن شوید که با پاک کردن تمام راهروها و درهایی که به آشپزخانه یا اتاق لباس‌شویی منتهی می‌شوند (بسته به دستگاهتان) برای تحویل خود آماده شده و هرگونه خطر اصابت را جابه‌جا کنید. سپس بعد از اینکه فضای شما خالی شد، تمام راهروها و درها را با اندازه های دستگاه خود اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که فضای لازم برای مانور دادن در گوشه های تنگ را دارید.

 

هنگامی که اندازه‌گیری‌ها را انجام دادید، فهرستی از همه چیزهایی که برای نصب نیاز دارید تهیه کنید، خواه یک پریز 3 شاخه، یک خط آب برای یخچال یا یک خط گاز برای یک دستگاه پخت و پز.

 

 

آیا به آماده شدن برای نصب دستگاه خود فکر می کنید یا در مورد ویژگی های کاملاً جدیدی که قبلاً هرگز امتحان نکرده اید فکر می کنید؟ هنگام نصب یک دستگاه توکار باید به چه نکاتی توجه کنید؟ اگر در حال نصب لوازم خانگی  کالا پایا https://kalapaya.com/  جدید خود هستید، چگونه می دانید که کدام قطعات به چه چیزی متصل می شوند؟ و پس از نصب، دقیقاً چگونه می‌توانید محدوده یا اجاق خود را به چیزی سرخ کنید؟

 

اینجاست که دفترچه راهنمای کاربر وارد می‌شود. هر دفترچه راهنما باید نحوه فعال کردن ایمن هر ویژگی را در دستگاه جدیدتان توضیح دهد و کار روزمره شما را کمی آسان‌تر کند. اما اگر به دلایلی کتابچه راهنمای شما گم شده است، یا آن را گم کرده اید (می دانیم که فقط یک ثانیه آن را کنار گذاشته اید!)، حتماً صفحه محصول ما را برای نسخه قابل دانلود بررسی کنید.

خرید یک دستگاه کاملاً جدید یک سرمایه گذاری است—بنابراین در اینجا چند نکته در مورد آنچه که برای بکر نگه داشتن یخچال، فر یا جفت لباسشویی خود نیاز دارید آورده شده است!

نکات فر

 

چه اجاق دیواری توکار داشته باشید و چه اجاق گاز کشویی، تعمیر و نگهداری اجاق گاز می تواند زمان بر باشد. اما با استفاده از آستر فر، می توانید میزان رسوب را مستقیماً روی دیواره های فر کاهش دهید. وقتی زمان تمیز کردن فر فرا رسید، می توانید آستر را بردارید، سپس اجاق را با پاک کننده انتخابی خود به پایین بمالید. ویولا! فر شما دوباره شیک و براق است!

 

نکته دیگر برای منطقه پخت و پز شما یک محافظ شکاف است: اگر محدوده شما کاملاً با میزهای کانتر شما همسطح نیست، یک گارد شکاف از ریزش غذا از میان شکاف ها جلوگیری می کند.

نکات یخچال

 

آیا می دانستید که می توانید از آستر در قفسه های یخچال خود نیز استفاده کنید؟ با یک قفسه قابل جابجایی تمیز کردن چکه ها و ریختن مواد غذایی خود را آسان تر کنید و ظاهر کاملاً جدید قفسه های خود را گسترش دهید.

 

یکی دیگر از نکات تنظیم یخچال، به خصوص اگر از اینکه همه نوشیدنی های خود را از جایی که قرار داده اید جابجا می کنند خسته شده اید، این است که یخچال خود را با یک جا نوشیدنی مرتب کنید تا همه نوشابه های شما در یک مکان خنک بمانند.

نکات شستشوی لباس

 

با وسایل خشکشویی، به راحتی می توان فکر کرد که نیازی به تعمیر و نگهداری ندارید. اما چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ماشین لباسشویی و خشک کن جدید خود را در حالت نوک نگه دارید.

 

برای ماشین لباسشویی خود، می توانید با باز گذاشتن درب بعد از هر شستشو از بوی کپک جلوگیری کنید. مطمئن شوید که گربه کنجکاو یا کودک نوپا در حال کوهنوردی شما نمی تواند به بالای ماشین لباسشویی برسد!

 

تعمیر و نگهداری خشک کن بسیار ساده است: فقط به خاطر داشته باشید که پرزگیر خود را به طور مرتب تمیز کنید تا از هرگونه خطر آتش سوزی جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که لباس های شما در اولین بار خشک می شوند. فراموش نکنید که پرزهایی را که روی سطح ماشین لباسشویی یا خشک کن شما می افتد پاک کنید تا آلرژی زاهای خانه شما کاهش یابد.

فروشگاه کالاپایا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشد.، با گستره‌ای از کالا های متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال به موقع »، «تضمین بهترین قیمت» و «ضمانت اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که کالاپایا تلاش دارد تا به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است

کولر گازی گری


فروشگاه سرمارسان

کولر گازی گری

معرفی محصول کولر گازی گری  – بیشتر بخوانید 

  کولر گازی گری یا به انگلیسی GREE  یکی از برند های چینی می باشد  که با کمپرسور گری که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده استکولر گازی گری  مدل s4matic از کیفیت ساخت و طراحی بی نظیری  برخوردار است و تنوع بالایی داردکولر گازی های گری در ظرفیت و مدل های مختلفی تولید می شود. برای مثال می توان به کولر گازی ۱۲۰۰۰ S4matic / Gmatic / Q2matic  کولر گازی ۱۸۰۰۰ S4matic / Gmatic / Q2matic، ک ولر گازی ۲۴۰۰۰ S4matic / Gmatic / Q2matic ,  کولر گازی ۳۰۰۰۰ S4matic / Gmatic / Q2matic اشاره نمود .

کولر گازی گری مدل s4matic یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در زمینه ساخت انواع کولرگازی و به دلیل کیفیت ساخت بالا و امکانتی همچون اکولایزر و فیلتر ویتامین ٍ و رطوبت و گرد و غبار گیر می باشد که هر امکاناتی که برای رفاه و لذت بردن از یک هوا و دما مطلوب دارید را برای شما به ارمغان می آورد . کولر گازی اسپلیت گری با چندین پنل  و کمپرسور که برای شرایط اب و هوایی مختلف است وراد بازار جهانی شد . کولر گازی گری مدل s4matic  دارای چراغ نشانگر ریموت کنترل که به صورت مخفی روی پنل قرار گرفته است  و حالت خواب (SLEEP) و پرتاب باد چهار جهته که یکی پرکاربرد ترین گزینه های  کولر خوب می باشد چرخش جریان هوا گرفته تا تایمر و دکمه تنظیمات همگی بر اساس درخواست و نیاز کاربران می باشد که با فعال کردن هر کدام از این گزینه ها، چراغ مخصوص آن روشن می شود. کولر گازی ایوولی مناسب برای آب و هوای گرم و شرجیو یا حاره می باشد  ، با توجه به سرد و گرم بودن کولر گازی می توان از آن در زمستان و فصل های سرد سال به عنوان یک بخاری ایده آل و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار داد به علاوه با حالت سرمایشی و پرتاب هوا در جهات مختلف، مناسب ترین گزینه برای گرمای تابستان است.

فروشگاه سرمارسان تضمین بهترین کیفیت با بهترین خدمات برای حال رفاه صرف کنندگان عزیز میکند .

s1_jzq.jpg

کولر گای گری

برای بزرگ نمایی روی عکس کلیک کنید 

کولر گازی گری. گاز R410 مصرف انرژی پایین تری دارد که در ادمه به توضیح کامل آن می پردازیم  و البته کولر گازی هایی که از این گاز استفاده می کنند کمی گران قیمت تر هستند. کولر گازی گری مدل s4matic که جزو رده ی کم مصرف انرژی محسوب میشود در گرید A قرار میگرد ،  کولر گازی گری مدل s4maticبا توانمندی بالا و کیفیت سخت مطلوب جز بهترنی دسته های کولر گازی از قبیل مصرف انرژی پایین ، توان بالا ، کیفیت ساخت مطلوب که باعث ارائه خدمات بهتری به مصرف کنندگان می شود . فروشگاه سرمارسان کیفیت و بهترین قیمت ها را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته استبیشتر بخوانید 

گارانتی کولر گازی گری

کولرهای گازی گری  دارای ۵ سال ضمانت تعویض کمپرسور بی قید و شرط  و ۱۸ ماه ضمانت سایر قطعات توسط شرکت پیشگام سرویس  می باشند. نصب رایگان بوده و گارانتی کولر گازی و اسپلیت گری فقط توسط خدمات مجاز پیشگام سرویس  انجام می پذیرد. بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا˝ توسط سرویس کاران مجاز  پیشگام سرویس  تعیین می گردد. شرکت پیشگام ستاره آردین   با نام تجاری (پیشگام سرویس )  کی معتبرترین شرکت های گارانتی در لوازم خانگی و کولر گازی می باشد . شماره ثبت ۴۸۴۶۸۱

چه فرقی بین گاز R410 با گاز R22 می کند ؟
 

در واقع تفاوت گاز R22 با گاز R410 در جذب و ازاد کردن گرما است به این صورت که جذب و ازاد کردن گرما در گاز R22 نسبت به R410 یا پیورون (PURON) کمتر است و بازده کمتری نسبت به ان دارد. گاز موجود در کولرهای اینورتر معمولا R410 می‌باشد. گاز R22 (دی کلروفلورمتان) که با نام گاز فرئون نیز شناخته می‌شود بعد از آنکه جایگزین گاز R12 شد همواره به عنوان گاز مبرد سیستم‌های سرمایشی استفاده می‌شود. این گاز عضوی از خانواده بزرگ هیدروفلوئوروکربن‌ها است که هیچ رنگ و بویی ندارد د. هرچند که به دلیل اثرات تخریبی که بر محیط زیست و لایه اوزون دارد امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد از سال ۲۰۱۲ در کشورهای توسعه یافته استفاده از آن ممنوع شده است اما همچنان به عنوان یکی از گازهای محبوب برای سیستم‌های سرمایشی شناخته می‌شود. این گاز به علت ویژگی‌های شیمیایی خاصی که دارد هم در سیستم‌های برودتی بالای صفر و هم زیر صفر مناسب است. گاز R22 در میان تمام گازهای مبرد به عنوان سرمازاترین گاز شناخته می‌شود به همین دلیل است علی‌رغم داشتن اثرات تخریبی بر محیط زیست همچنان محبوبیت بالایی دارد. دومین تفاوت گاز R22 با گاز R410 این است که گاز R410a دارای نقطه‌ جوش منفی ۵۱٫۴- درجه است که در مقایسه با گاز R22 که دارای نقطه‌ جوش منفی ۴۰٫۸ درجه است و بازده بسیار بالاتری داشته و سازگار با ODP نیز می‌باشد که دارای ظرفیت سرما سازی بسیار خوبی بوده و برای مبدل‌‌های حرارتی کوچک مانند کولر گازی بسیار عالی استمزیت های گاز R410 نسبت به گاز R22

  • R410 در جذب و ازاد شدن گرما بهتر از مبرد R22 عمل می‌کند.
  • کمپرسور R410 خنک تر از R22 کار می کند؛ همچنین ریسک خراب شدن ان به دلیل Over Heat کاهش می یابد.
  • نسبت حلالیت R410 در روغن سنتیتک بیشتر از حلالیت R22 در روغن ماینرال است. به همین دلیل سیستم R410a دارای خوردگی و سایش کمتر از سیستم R22 است.
  • R410 مقدار شارژ کمتری نسبت به R22 دارد.
  • R410 آنتالپی بالاتر و نقطه جوش پایین تری نسبت به R22 دارد.
  • استفاده R410 در دستگاه‌های تهویه مطبوع باعث عمر بیشتر قطعات، سرمای بیشتر و ماندگاری بالاتر می شود.
  • کمپرسوری که از مبرد R410 استفاده می‌کند فشار بیشتری نسبت به کمپرسور های حاوی گاز R22 به سیستم و لوله‌ها انتقال می‌دهد و باعث بهبود سرمادهی می‌شود .

 

https://www.pinterest.com/pin/1058205243665077464/
https://spark.adobe.com/page/h9hLqyntlBUlM/
https://sites.google.com/view/sarmaresan/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/11/26/%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%88%d9%88%d9%84%db%8c/
https://ruthball2.tumblr.com/
https://myspace.com/ruthball2
https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1464209480455835648
https://disqus.com/by/ruthball2/about/
https://www.goodreads.com/user/show/143351129-ruth-ball

خرید مودم های تی پی لینک


 

در حال حاضر شرکت های بسیاری با برند های مختلف به تولید و عرضه مودم می پردازند. اما مطمئنا در هنگام خرید، برند های نام آشنا اولویت بیشتری دارند. تی پی لینک جز کمپانی های شناخته شده در ایران است، که مودم های آن به دلیل کاربردی بودن و قیمت مناسبی که دارند، بسیار پر فروش هستند. سه مودم تی پی لینک MR100، MR6400 و MR200 طراحی مشابهی داشته و تقریبا هم رده هستند. این سه مودم رومیزی جز مودم های نسل چهارم محسوب می شوند و قابلیت حمل و انتقال آنها به محیط های مختلف، محبوبیت این مودم ها را در میان مردم افزایش داده است.  در ادامه همراه ما باشید، تا به بررسی و مقایسه مودم ‌های تی پی لینک MR100 و MR6400 و MR200 بپردازیم و مزیت های هر کدام از آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

 

خرید مودم های تی پی لینک

خرید مودم با کیفیت برای کسانی که از سرویس‌های خانگی ADSL استفاده می‌کنند از نان شب هم واجب‌تر است، چون مودم خوب کمک می‌کند تجربه‌ی بهترین در استفاده با اینترنت وای فای داشته باشید. تی پی لینک (Tp-Link) از شرکت‌های معروفی است که در زمینه ارتباطات از جمله تولید مودم روترهای باکیفیت فعالیت دارد. در این اینجا می‌خواهیم بگوییم خرید مودم تی پی لینک TP link می‌تواند به سادگی آب خوردن باشد، هنگامی که آن را از نمایندگی مودم tp link با قیمت خوب و ارزانی تهیه کنید. در ادامه همراه راف نت باشید تا لیست قیمت خرید فروش مودم روتر وایرلس تی پی لینک و دیگر مدل‌های این شرکت را بدانید. مودم تی پی لینک از جمله شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین مودم‌های بازار ایران است. شرکت تی پی لینک در بسیاری از کشورهای جهان نمایندگی تولید و پخش محصولات شبکه برپا کرده است. در صورتی که به دنبال خرید مودم روتر با کیفیت هستید، راف نت به شما خرید مودم tp-link را پیشنهاد می‌کند.

 

 

معرفی مودم تی پی لینک MR6400

 

برای مقایسه مودم های تی پی لینک، در ابتدا به معرفی مودم MR6400 می پردازیم. این مودم را می توان به صورت بی سیم و سیم دار استفاده کرد و چراغ های ال ای دی که بر روی آن قرار دارد، برای نشان دادن وضعیت اتصال یا روشن و خاموش بودن مودم است. این مودم که دو آنتن دارد، دارای حداکثر سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه است. مودم تی پی لینک MR6400 از نظر قیمت با مودم تی پی لینک MR100 در یک رده است، اما کمی از آن قوی تر است. شرایط راه اندازی مودم ‌های تی پی لینک MR100 و MR6400 و MR200 با یک دیگر مشابه است و هر سه آنها از یک ورودی برای سیم کارت استفاده می کنند و از شبکه موبایل برخوردار هستند.

مودم MR6400 دارای یک آداپتور 12 ولتی برق شهری است، اما بر خلاف مودم MR200 تنها دارای یک باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتزی است. تعداد کاربران فعالی که به طور همزمان می توانند از این مودم استفاده کنند، 32 نفر هستند، اما این تعداد در مودم MR200 دو برابر است. البته با این حال مودم تی پی لینک MR6400 از یک مودم ADSL بهتر بوده و در رده بالاتری است.

 

 

بررسی مودم تی پی لینک MR100

 

در مقایسه مودم های تی پی لینک، مودم MR100 را می توان یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی دانست. این مودم دارای دو آنتن داخلی با قدرت فرکانسی 2.4 گیگاهرتزی است، تا بدون نیاز به اتصال سیم، به نیاز های کاربرانش پاسخ بدهد. حداکثر سرعت دانلود مودم تی پی لینک MR100، 150 مگابایت است و دارای دو آنتن خارجی برای اتصال به آنتن BTC است.

مودم 4G تی پی لینک MR100 برای اتصال کابل شبکه، دو پورت دارد. این مودم دارای یک آداپتور 9 ولتی است و برای استفاده از آن تنها کافیست تا یک سیم کارت 4G در داخل آن بگذارید. مودم MR100 که جز مودم های میان رده به حساب می آید، ورژن ساده مودم تی پی لینک MR6400 است. این مودم دارای قابلیت سرویس دهی همزمان به 32 کاربر است.

مودم MR100 در مقایسه با مودم‌های MR6400 و MR200، ضعیف تر بوده و سرعت شبکه پایین تری دارد. علاوه بر این تعداد پورت های آن به نسبت دو نمونه دیگر کمتر است.

 

معرفی مودم MR200 و مقایسه آن با مودم های MR100 و MR6400

مودم دو آنتن تی پی لینک

یکی از مودم های پر طرفدار در بازار ایران که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مودم 4G تی پی لینک MR200 است. این مودم که جز مودم های گران قیمت بازار محسوب می شود، دارای دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتزی است. تفاوت قدرت فرکانسی باند ها این امکان را به به کاربران می دهد، که انتخاب کنند به کدام یک از باند ها متصل شوند. باند 2.4 گیگاهرتزی به دلیل طول موج بلندی که دارد، برای استفاده در مسافت های طولانی مناسب است، اما پهنای باند و سرعت آن به نسبت فرکانس ? گیگاهرتزی کمتر است. این در حالیست که باند 5 گیگاهرتزی برای مسافت های کوتاه کاربرد بیشتری دارد و سرعت و پهنای باند آن نیز بالاتر است. سرعت این مودم در باند 2.4 گیگاهرتزی، 300 مگابایت بر ثانیه و در باند فرکانسی 5 گیگاهرتزی، 433 مگابایت بر ثانیه است.

دو آنتن خارجی این مودم، سیگنال هایی که از سمت دو سیم کارت دریافت می شود را تقویت کرده و باعث افزایش سرعت و قوی تر شدن آنتن دهی می شوند. دو آنتن داخلی مودم تی پی لینک MR200 می توانند همزمان پاسخگوی 64 کاربری باشند، که نیازمند دسترسی به اینترنت 4G هستند. بر روی بدنه این مودم علاوه بر چراغ های ال ای دی، دکمه های خاموش و روشن، WPS و ریستارت تعبیه شده است. مودم MR200 دارای 4 پورت اترنت است و با یک آداپتور 12 ولتی به برق شهری متصل می شود.

یکی از نقاط ضعف مودم MR200 را می توان عدم امکان تغییر باند های فرکانسی به صورت اتوماتیک دانست. این مودم برای کاربران خانگی و کسب و کار های کوچک توصیه می شود.

 

سخن پایانی

 

مودم های MR100 و MR6400 از نظر قیمت با یکدیگر تفاوتی ندارند، اما مودم تی پی لینک MR100 از مودم MR6400 ضعیف تر است و برای مصارف خانگی گزینه بهتری است. قیمت مودم MR200 کمی از دو مدل دیگر بیشتر است، اما قدرت و سرعت اینترنت آن نیز بالاتر است. اگر به دنبال یک مودم رومیزی ساده هستید، که برای مصارف شخصی مناسب باشد، مودم MR100 پیشنهاد می شود.

البته در صورتی که به تعداد درگاه های ارتباطی اهمیت می دهید، مودم MR6400 گزینه مناسب تری است. مودم تی پی لینک MR200 نیز به دلیل وای فای دو بانده و قدرت بالایی که دارد، برای کسب و کار های کوچک کاربرد بیشتری دارد.

 

در این مقاله به مقایسه مودم ‌های تی پی لینک MR100 و MR6400 و MR200 پرداختیم و نقاط ضعف و قوت هر یک را به نسبت دو مدل دیگر بیان کردیم. در نهایت نمی توان به طور قطعی مشخص کرد، که کدام یک از این مودم ها برای شما کاربردی تر و مناسب تر است. با مطالعه دقیق و بررسی مزیت های هر کدام از آنها، مودمی که برای شما کاربرد بیشتری دارد، را انتخاب کنید.

 

منبع: دانشگاه utoronto

باتری پراید اگر خراب شد چیکار کنیم ؟


باتری پراید اگر خراب شد چیکار کنیم ؟

معرفی ماشین پراید توسط تلیسان

خودروی پراید محبوبترین و ارزان ترین خودروی ایرانی است که تقریبا تمام مردم ایران از آن استفاده کردند و میدانند که یکی از قدیمی ترین خودرو های جهان میباشد و اما هنوز در ایران طرفدار خود را دارد.

از انجایی که این خودرو قدیمی است به طبع امروزه اکثر خرابی ها برای این مدل از خودرو میباشد

ممکن است شب ماشین را صحیح و سالم داخل پارکینگ بگذارید اما صبح که بخواهید استارت بزنید هیچ عملی رخ ندهد و دلیل آن خرابی باتری است که ممکن است بر اثر استهلاک و یا پایان عمر باتری ماشین باشد.

کارشناسان تلیسان به شما عزیزان پیشنهاد میکند که حتما برای ماشین خود ارزش قائل شوید و هرزگاهی یک چکاپ کامل انجام بدهید و حتما از سالم بودن دینام ماشین و ولتاژ باتری مطمئن بشوید

8_kocq.jpg

مشخصات باتری پراید چیست و ظرفیت آن چقدر است ؟

باتری پراید یک باتری با ظرفیت 50 آمپر ساعتی است. مانند همه خودروهای سبک با پلت فرم مشابه تیبا، سینا و کویک، پراید نیز دارای ولتاژ باتری 12 ولتی است. ابعاد داخلی کاور باتری پراید 23*18*23 سانتی متر است.

 

به مشخصات فنی خرید انواع باطری پراید توجه کنید: پراید 111 - پراید 131 - پراید 132 - پراید وانت - پراید صبا - پراید 151 وانت. باتری های ماشین پراید 50 آمپر حمل می کنند و وقتی از کارخانه ارسال می شوند سرب اسید هستند، اما اکثر افراد هنگام تعویض از باتری هسته ای استفاده می کنند. دلیل آن عمر طولانی آن است و نیازی به بررسی منظم آن نیست.

 

یکی از مهم ترین مشکلاتی که صاحبان خودرو با آن مواجه هستند تفاوت قیمت باتری های مختلف است. باتری 50 آمپر ساعتی ارزان ترین نوع باتری خودروی پراید است. چهار برند پرطرفدار باتری پراید 50 آمپری به ترتیب صبا واریان، اوربیتال سیلور، سوزوکی و تلیسان هستند. این چهار برند نیز باتری های 55 آمپری تولید می کنند و هزینه نهایی آن کمی بیشتر از مدل 50 آمپری است.

 

باتری های 60 Ah نیز توسط این چهار برند در حجم بالا و قیمت مناسب تولید می شوند. باتری 60 آمپر ساعتی برای کسانی که چراغ های جلو و قطعات الکتریکی آنها مصرف انرژی زیادی دارند توصیه می شود. یک باتری 60 آمپر ساعتی 15 درصد گرانتر از باتری 50 آمپر ساعتی است.

 

افرادی که ماشین خود را اسپرت می کنند و انواع سیستم های صوتی و الکترونیکی تقویتی را در خودروهای پراید خود نصب می کنند، باتری های 66 و 74 آمپری نصب می کنند. در این زمینه باید گفت که امکان نصب چنین باتری هایی وجود دارد اما از محدوده ای که سازنده خودرو تعیین کرده خارج خواهند شد

.

عمر باتری پراید چقدر است؟

 

عمر مفید باتری پراید حدود 2 تا 3 سال برابر با 50000 کیلومتر است. لازم به ذکر است که عمر باتری به عملکرد و تعداد دفعاتی که نیاز به شروع خودکار است بستگی دارد. در وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی، عمر باتری کمتر از حد متوسط ??است.

این مقاله مفید را میتوانید از منبع تلیسان مطالعه بفرمائید.

 

استفاده از ظروف و دکوری برنزی در دکوراسیون منزل


استفاده از ظروف و دکوری برنزی در دکوراسیون منزل

اگر به زیبایی خانه خود فکر می کنید و می خواهید دکوراسیون داخلی خانه خود را به یک دکوراسیون جذاب و رویایی تبدیل کنید ؛ می توانید از ظروف و دکوری برنزی بسیار کوچک و بزرگ در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید تا با این تغییر روحیه شما تغییر کند. برای این منظور می توانید لوازم برنزی مورد نظر را در داخل قفسه ، بوفه یا استند و ... قرار دهید. ظروف و دکوری های برنزی علاوه بر زیبایی ای که دارند، همواره ارزشمند نیز هستند و با گذشت زمان ارزش آن ها روز به روز افزایش پیدا می کند.  در مقاله که توسط فروشگاه برنز نوین تهیه شده است سعی داریم لزوم استفاده از ظروف و دکوری برنزی در دکوراسیون منزل را شرح دهیم.

 

c10_sjj.jpg

 

تزئین دکوراسیون منزل  با سلیقه های گوناگون

هر کس سلیقه و سبک خاص خود را در دکوراسیون منزل خود دارد و برای تحقق بخشیدن به سبک و سیاق خود تلاش می کند. به طوری که بتوانید مدل خاص مورد نظر خود را در خانه پیاده سازی کند. برای انتخاب دکوراسیون منزل می توانید از مدل های متناسب با سبک خود استفاده کنید. سلیقه افراد مختلف در این زمینه می تواند کاملاً متضاد یکدیگر باشد. بنابراین ، برخی از افراد ظروف و دکوری برنزی تزئینی را برای خانه خود انتخاب می کنند ، و برخی برعکس ، موارد نفیس را برای طراحی خانه و دکوراسیون داخلی یک ساختمان آپارتمانی ترجیح می دهند. برای هر یک از این سلیقه ها ، قطعاً ابزارهای زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای رسیدن به هدف مورد نظر خود استفاده کرد.
استفاده از ظروف و دکوری برنزی بسیار جذاب در طراحی منزل

امروزه توجه زیادی به استفاده از ظروف و دکوری برنزی تزئینی شده است و امروزه طیف وسیعی از مردم به دنبال تزئین خانه خود با استفاده از چنین وسایلی هستند. بر این اساس ، می توانید از مجسمه های برنزی به عنوان لوازم برنزی در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. مجسمه های برنزی بسیار جذاب و دیدنی که در طرح ها و مدل های مختلف و در اندازه های بسیار کوچک و بزرگ در بازار موجود است ، بنابراین می توانید هر یک از این مجسمه های برنزی را با وجود تنوع زیاد انتخاب کرده و لذت ببرید. و با این لوازم جانبی برنزی تزئینی جذاب ، هوای خود را متحول کنید. همچنین می توانید از ظروف و دکوری های برنزی مانند میوه خوری برنزی، شکلات خوری برنزی و ... در دکوراسیون منزل خود استفاده نمایید. خوبی این ظروف دکوری برنزی این است که هم می توان به عنوان دکوری در بوفه و ویترین استفاده کرد و هم می توان به عنوان وسیله پذیرایی از مهمان ها از آن بهره برد. تنوع ظروف و دکوری برنزی در فروشگاه برنز نوین بسیار بالاست و در اینجا نمی توان به همه ی آنها اشاره نمود.

بکارگیری وسایل برنزی ریز و درشت در دیزاین منزل

شما می توانید از اشیاء برنزی بسیار کوچک و بزرگ در طراحی خانه خود استفاده کنید. به عنوان مثال: می توانید با خرید وسایل تزئینی برنزی کوچک برای بوفه و داخل قفسه ها به زیبایی خانه خود بیفزایید. در عین حال ، با خرید لوازم جانبی بزرگ برنزی مانند گلدان های برنزی و مجسمه های برنزی بسیار بزرگ ، لوسترها و سایر وسایل برنزی ، احساس یک زندگی مرفه و فراگیر را با دیگر ساکنان خانه خود به اشتراک بگذارید. رنگ ها ، نقوش و مواد این لوازم برنزی کوچک و بزرگ در طراحی و دکوراسیون منزل شما می تواند شما را بسیار هیجان زده کند. بنابراین ، استفاده از هر یک از این لوازم جانبی برنزی می تواند به تنهایی یک تغییر اساسی در خانه شما ایجاد کرده و جذابیت و زیبایی آن را ارتقا دهد، که مطمئناً قلب ها را با زیبایی خود مسحور خواهد کرد.
برای هر سلیقه ای لوازم تزئینی برنزی مناسب بخرید
مهم نیست چه مجسمه ، نقاشی یا گلدانی شما را خوشحال می کند. شما می توانید از هر نوع طرح و مدلی که در نظر دارید ، در قالب وسایل دکوری برنزی در خانه خود استفاده کنید. بنابراین ، خوشبختانه امروزه تنوع طرح ها و مدلهای وسایل دکوری برنزی تزئینی به دلیل استقبال خوب طیف وسیعی از مردم در این جهت افزایش یافته است. این افزایش تنوع باعث شده که تولیدات گسترده ای در جهت رفع نیاز دوست داران این سبک از دکوراسیون افزایش پیدا کند. بی شک این افزایش تنوع می تواند انواع سلیقه های مختلف را از جمله مجسمه برنزی، گلدان برنزی، ظروف پذیرایی برنزی و ... را پوشش دهد. تمام این تنوع ها در مدل های مختلف و عالی تولید و عرضه می شوند. شما می توانید بهترین و زیباترین وسایل دکوری برنزی را با توجه به خواست و سلیقه خود از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. دیجی کالا و برنز نوین نمونه های موفقی از فروشگاه های اینترنتی هستند. فروشگاه برنز نوین به صورت تخصصی در زمینه ارائه محصولات برنزی و برنجی فعالیت می نماید و دارای تنوع بسیار بالایی در این زمینه می باشد. از جمله مزیت های فروشگاه برنز نوین می توان به ضمانت اصالت کالا، ارسال فوری و رایگان به سراسر کشور، ضمانت سلامت ارسال، کیفیت بالا و قیمت مناسب را می توان نام برد. فروشگاه برنز نوین دارای شعبه حضوری در استان تهران می باشد و برای کسانی که به خرید حضوری علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد. برای برقراری ارتباط با فروشگاه برنز نوین کافی است با شماره تلفن 09026210810 تماس حاصل فرمایید و یا سایت فروشگاه به نشانی اینترنتی https://bronzenovin.com مراجعه فرمایید.