فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

تخمین ظرفیت میادین ایران با استفاده از روش فاصله - قبول (قبول فاصله)، مطالعه موردی

تخمین ظرفیت میادین ایران با استفاده از روش فاصله

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

بررسی عوامل محیطی و عوارض شهری موثر بر تصادفات عابر در شهر مشهد بر اساس رگرسیون دوجمله ای منفی

بررسی عوامل محیطی و عوارض شهری موثر بر تصادفات عابر در شهر مشهد بر اساس رگرسیون دوجمله ای منفی

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

توسعه حمل و نقل همگانی محور

توسعه حمل و نقل همگانی محور

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

خلاصه تحلیلی از ویژگی های برنامه ریزی شهری در ایران _دهاقانی

خلاصه تحلیلی از ویژگی های برنامه ریزی شهری در ایران _دهاقانی

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

RSS feed.

  • پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتیدسته:
    پاورپوینت

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 1192 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 100

    دانلود پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    بررسی
    راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    پاورپوینت جامع و کامل
    راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    کاملترین پاورپوینت
    راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    پکیج پاورپوینت راهکارهای
    افزایش فروش در بازار رقابتی
    مقاله راهکارهای افزایش فروش در
    بازار رقابتی
    تحقیق راهکارهای افزایش فروش در

    قیمت فایل فقط 11,000 تومان

    خرید

    نوع فایل: پاورپوینت (قابل
    ویرایش
    )

     قسمتی از متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 100 صفحه

    راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی “هیچ فردی کارشناس فروش
    متولد نمی شود بلکه تربیت می شود. فروش ذاتی نیست بلکه اکتسابی
    است.” رفتار فروش شکر خنده ای انگبین می فروخت
    که دل ها ز شیرینی اش می بسوخت
    نباتی میان بسته چون نیشکر
    بر او مشتری از مگس بیشتر
    گر او زهر برداشتی فی المثل
    بخوردندی از دست او چون عسل
    سعدی ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر 1- چرا مردم از من
    می خرند؟ (علل وعوامل خرید مشتریان از من)

    2- چرا مردم از من نمی خرند؟( علل وعوامل عدم خرید مشتریان از من)

    3- چه کنم که مردم بیشتر از من بخرند؟ ( راه کارها وروشهای افزایش
    خرید از من ونخریدن از رقبای من) 4- چرا من از فروشنده خاصی
    میخرم؟

    5-چرا من از فروشنده خاصی نمیخرم؟

    6-فروشنده خاص چه باید انجام دهد تا من از او بیشتر بخرم؟ ده پرسش
    کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر 7- مهمترین علل وعوامل موفقیت
    فروشندگان موفق چه بوده است؟

    8- مهمترین علل وعوامل موفقیت من چه بوده اند؟

    9- مجموعه عوامل وعلل خرید یا عدم خرید کدامند؟
    ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر
    10-چگونه با استفاده از عوامل شناسائی شده خرید یا عدم خرید ،به
    اهداف بازاریابی و وظایف فروش خود سریعتر وبهتر دست یابم؟
    ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر اهداف اساسی بازاریابی
    عبارتند از : تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید بیشتر

    جذب و جلب خریداران کلیدی رقبا

    جذب و جلب مشتریان ومصرف کنندگان جدید وبالقوه

    بازگرداندن مشتریان ناراضی و از دست داده ROOSTA

    مدیریت ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط پایدار با ذینفعان .

    جایگاه سازی ، شناسه (برند) معتبر وخوشنامی در بازار . ROOSTA
    اهداف اساسی بازاریابی عبارتند از : فروش را با شعار و باور
    KEEP IT SIMPLE SOLUTIONS
    یعنی
    حفظ راه حلها وگامها ی ساده آغاز و دنبال کنید تا موفق شوید
    KISS
    KEEP IT SATISFYING SELLING
    فروش رضایتمندانه
    KEEP IT SUSTAINABLE SELLING
    فروش پایدار
    KEEP IT SUPERIOR SELLING
    فروش برتر چرا مشتری محصولی را میخرد؟ تأمین ظواهر مورد نظر امکان
    دستیابی و خرید راحت تأمین نیازهای روانی انواع فایده ها یا
    مطلوبیت محصولات از نظر مشتریان زمان دستیابی و خرید دلخواه اطلاع
    رسانی کافی محل دستیابی و خرید مطلوب چرا مشتری محصولی را نمیخرد؟
    مخاطرات و صدمات فیزیکی مخاطرات و صدمات اجتماعی
    مخاطرات و صدمات مالی
    ریسکها و مخاطرات از نظر مشتریان مخاطرات و صدمات روانی مخاطرات
    وصدمات اجرائی Service
    Switching
    behavior مدل چهار «ع» موفقیت عُرضه عشق عمل عقیده رزم عزم حزم
    نظم فروش
    موثر ROOSTA صراحت صداقت صمیمیت صحت ارتباط
    موثر ROOSTA ترمیم تلقین تعلیم تمرین الزامات
    تحول ROOSTA نهاد نیاز نگرش نیت عناصر
    رفتار ROOSTA مدل «کار» ابتکار پیکار پشتکار کار مدل« سازندگی
    وبالندگی» پیوستگی دلبستگی همبستگی شایستگی موتور شش سیلندر فروش
    دانش کسب و کار دانش صنعت دانش جامعه دانش محصول دانش فروش نگرش
    حرفه ای تداوم تحول تعهد توکل تکامل تعلق تخصص ROOSTA حرفه ای
    کیست؟ توکل
    اعتقاد به خداوند برای حفظ آرامش در برابر ناملایمات و سختی
    ها
    تعهد
    پای بندی به اصول، قواعد، ضوابط، ارزشها، اخلاق و فرهنگ
    مربوطه
    تخصص
    استفاده از دانش وتجربه ومعلومات روز در حرفه ROOSTA تعلق
    شور و اشتیاق و عشق و علاقه به حرفه

    تداوم
    پیگیری، پشتکار، حضور و ارتباط دائم و همیشگی در حرفه ROOSTA
    تحول
    پویایی ،تغییر ، دگرگونی وسازگاری با تحولات وشرایط روز

    تکامل
    سیری ناپذیری درکسب دانش و تجربه و تلاش برای رسیدن به اوج ROOSTA
    شش یار مدیران چی؟ What?
    چون؟ How?
    چرا؟ Why?
    کی؟ Who?
    کی؟ When?
    کجا؟ Where? ROOSTA مدل ارتباطی و نیاز شناسی …


    توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از
    محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از
    دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

    قیمت فایل فقط 11,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    دانلود پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    ,

    بررسی راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    ,
    پاورپوینت جامع و کامل راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

    ,
    کاملترین پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    ,

    پکیج پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    ,

    مقاله راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی
    ,
    تحقیق راهکارهای افزایش فروش در

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید